Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Zámku Vrchotovy Janovice
Johnová, Miroslava ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Abstrakt: Tématem diplomové práce je marketing Zámku Vrchotovy Janovice. Zámek Vrchotovy Janovice je jednou z mimopražských poboček Národního muzea. Úvodní část je zaměřena na analýzu historie zámku z pohledu jejího potenciálu využitelného pro marketingové strategie. Důležitým měřítkem úspěšného marketingu je návštěvnost zámku, proto se další část věnuje návštěvnosti. Práce se zaměřuje na aplikace marketingových nástrojů a analyzuje marketing zámku metodou SWOT. Nedílnou součástí je i dotazování týkající se projektu " Řetězové provádění" a celkového povědomí o známosti zámku u veřejnosti. Diplomová práce si klade za cíl zhodnotit marketingový potenciál zámku Vrchotovy Janovice a jeho parku, posoudit jeho současné marketingové nástroje a vytvořit návrh na zlepšení do budoucna. Klíčová slova: Zámek Vrchotovy Janovice, Park Vrchotovy Janovice, Národní muzeum, Arts marketing, Řetězové provádění

Viz též: podobná jména autorů
2 JOHNOVÁ, Michaela
1 Johnová, Margareta
4 Johnová, Markéta
2 Johnová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.