Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozbor nářečních prvků v současné chodské mluvě a v díle J. Š. Baara
JINDROVÁ, Jana
Předkládaná diplomová práce vychází z bakalářské práce Chodské nářečí ve třech generacích. Rozšiřuje poznání chodského nářečí o jeho stylizovanou podobu v díle Jindřicha Šimona Baara a také v současných uměleckých textech. Základ práce tvoří komparace současné mluvené podoby nářečí s podobou nářečí v 50. letech a také komparace stylizovaného nářečí v Baarových knihách se stylizací dnešní. Cílem je prozkoumat vývoj chodského dialektu ve stylizované podobě i v podobě mluvené. Práce staví na hypotéze pomalu stírajícího se nářečí ve všech oblastech a hledá pro ni důkazy. Základ pro teoretickou část tvoří poznatky o Jindřichu Šimonu Baarovi, jeho životě a díle. Dále dosavadní znalosti o nářečí obecně a o jihozápadočeské podskupině se zaměřením na úsek chodský. Nezanedbatelná je rovněž část věnovaná stylizaci textu. V praktické části jsou komparovány Baarovy stylizované nářeční prvky s nářeční stylizací v uměleckých dílech od roku 1990. Dále jsou porovnávány prvky v nahrávkách od nynějších mluvčích se záznamy mluveného projevu z archivu Jindřicha Jindřicha.
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze
Chodské nářečí ve třech generacích
JINDROVÁ, Jana
Tato bakalářská práce spadá do oboru dialektologie. Cílem práce je zhodnotit jak a jestli se v běžné mluvě místních obyvatel objevují nářeční prvky. Budu pracovat se třemi generacemi místních rodáků a nahrávat a nimi rozhovory. Nejprve popíši nářečí obecně, jeho rozdělení a pak se zaměřím konkrétně na nářečí chodské. Částí práce se stane také nástin historie Chodů. V praktické části nalezneme výsledky výzkumu a v příloze mapy a přepis rozhovorů. Výzkum bude prováděn dialogickou metodou se třemi generacemi.
Převod nemovitého majetku českého státu na jiné subjekty
JINDROVÁ, Jana
Diplomová práce zachycuje historický vývoj držby nemovitého majetku v České republice od jejího vzniku do současnosti včetně zásah státu do těchto držebnostních poměrů a popisuje a charakterizuje převod státního majetku na jiné subjekty prostřednictvím státních orgánů pověřených převodem takového majetku. Diplomová práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první kapitole je uveden historický přehled vývoje vlastnických a uživatelských vztahů na území České republiky potlačených v důsledku konfiskace nemovitého majetku státem. Zmíněna je i problematika tzv. {\clqq}restituční tečky`` a nabývání nemovitostí cizozemci. Druhá kapitola pojednává o postupech a metodách uplatňovaných při převodech nemovitého majetku českého státu na jiné subjekty cestou Pozemkového fondu ČR. Podrobně rozebírá prodej a převod nemovitostí podle zákona č. 95/1999 Sb, o podmínkách převodu zemědělských a lesních pozemků z vlastnictví státu na jiné osoby, podle zákona č. 229/1991 Sb., o úpravě vlastnických vztahů k půdě a jinému zemědělskému majetku, podle zákona č. 569/1991 Sb., o Pozemkovém fondu České republiky, podle Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. a podle zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby. Třetí kapitola se zabývá současnou problematikou převádění nemovitého majetku z ČR na jiné subjekty prostřednictvím Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových. Čtvrtá kapitola podává přehled o platných právních předpisech vztahující se k převodu nemovitého majetku České republiky, k němuž má právo hospodařit státní podnik Lesy České republiky. Pátá kapitola zachycuje postup při výběru nabyvatele zemědělské půdy podle § 7 zákona č. 95/1999 Sb. na Územním pracovišti Pozemkového fondu ČR České Budějovice. Informuje o počtu uzavřených smluv týkající se převodů nemovitého majetku státu uskutečněných na tomto pracovišti v roce 2006. Šestá kapitola se věnuje převodům nemovitého majetku státu v některých sousedních zemích Evropské unie. Podrobněji se zabývá právní úpravou a praxí uplatňovanou na Slovensku. Zmíněno je také Polsko a Spolková republika Německo. Diplomová práce je doplněna přílohami, které se vztahují k výběru nabyvatele a převodu pozemku podle § 7 zákona č. 95/1999 Sb. uvedeném v páté kapitole.

Viz též: podobná jména autorů
4 JINDROVÁ, Jana
1 Jindrová, Jaroslava
2 Jindrová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.