Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Janečková, Kamila ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Neuroscience je nová vědecká disciplína studující lidskou nervovou soustavu a mozek, a jejím cílem je mimo jiné zjistit, jak probíhá rozhodovací a motivační proces člověka. Jedním z oborů této vědy je neuromarketing, který začíná být stále více využíván jako metodologie marketingového výzkumu, která tvrdí, že umí odhalit to, co si lidé opravdy myslí, a nejen to, co tvrdí. Ohledně této metodologie stále existuje mnoho otazníků, a zejména na českém trhu, kde je o tomto tématu obecně nižší povědomí, obchodní společnosti, a reklamní a výzkumné agentury si nejsou jisti, zda, jak a kdy ji používat v průběhu marketingového a komunikačního procesu. Tato práce má za cíl vrhnout světlo na tuto problematiku a poskytnout hlubší analýzu této výzkumné metodologie a její přítomnosti na českém trhu. Prostřednictvím primárního a sekundárního výzkumu, a popisu několika případových studií a provedených rozhovorů, se autorka pokusí konceptualizovat uplatnění neuroscience v oblasti marketingu, a tím pomoci s rozhodnutím o tom, v jakých případech může být tato metoda zvažována pro použití v praxi.

Viz též: podobná jména autorů
2 JANEČKOVÁ, Kristina
2 Janečková, Karolína
1 Janečková, Katarína
13 Janečková, Kateřina
6 Janečková, Klára
2 Janečková, Kristina
2 Janečková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.