Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.