Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sborový zpěv v předškolním věku v prostředí Kühnova dětského sboru
Hrubá, Anna ; Valášek, Marek (vedoucí práce) ; Kmentová, Milena (oponent)
Tato práce pojednává o hudebním vývoji dítěte v předškolním věku a o práci na něm, a také o tom jak sborový zpěv k němu přispívá. V teoretické části práce, najdete základní vývojové složky, kterými si dítě v předškolním věku prochází a jak by se nimi mělo pracovat, aby byl vývoj vyvážený. Dále se práce věnuje sborovému zpěvu v předškolním věku, kdo je sbormistr, jaká je jeho role ve sboru a kdo je člen sboru a jak se jím stát. Jednou z hlavních částí práce je pojednání o Kühnůvě dětském sboru, který je jeden z nejlepších sborů v Evropě a mně je velmi blízky. Najdete zde historii sboru a informace o jeho zakladateli, Janu Kühnovi, podle něhož se sbor nazýva. Součástí mé práce, je také současnost sboru a jeho stávající pracovníci a dnešní činnost.
Tvorba a využití didaktických her ve výuce českého jazyka pro 3. ročník ZŠ
Hrubá, Anna ; Hájková, Eva (vedoucí práce) ; Doležalová, Eliška (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a využití didaktických her ve výuce českého jazyka pro 3. ročník ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké postoje zaujímají učitelé 3. ročníku ZŠ k didaktické hře v hodinách českého jazyka, a to prostřednictvím vybraného souboru didaktických her. Dalším cílem bylo zjistit, jak žáci 3. ročníku ZŠ vnímají využití didaktické hry v hodinách českého jazyka. Dále jsem se také zaměřila na zdroje, ze kterých mohou učitelé čerpat inspiraci do výuky. Konkretizačním úkolem bylo vytvoření souboru didaktických her, na který odkazuje hlavní cíl práce. Teoretická část je členěna do třech kapitol, ve kterých se zabývám hrou, didaktickou hrou a tvorbou a využitím didaktické hry. V praktické části jsem vytvořila soubor didaktických her, od kterého se odvíjel výzkum. Pro výzkumné šetření jsem zvolila kvalitativní výzkum, jako metody získávání dat jsem použila polostrukturovaný rozhovor s učiteli a dotazník s žáky 3. ročníku ZŠ. Analyzovaná data mi umožnila odpovědět na předem stanovené výzkumné otázky a splnit cíle práce. Z výzkumného šetření vyplynulo, že učitelé zaujímají kladný postoj k didaktické hře a uvědomují si její hodnotu. Žáci 3. ročníku vědí, že se učí a vnímají využití didaktické hry v českém jazyce taktéž pozitivně. KLÍČOVÁ SLOVA Didaktická hra, tvorba a využití, 3....

Viz též: podobná jména autorů
4 HRUBÁ, Aneta
1 Hrubá, Adéla
7 Hrubá, Alena
6 Hrubá, Andrea
4 Hrubá, Aneta
1 Hrubá, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.