Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kalkulace cen ve stomatologii a jejich význam pro ekonomiku praxe
Novotná, Markéta ; Ševčíková, Jindra (vedoucí práce) ; Hronová, Alena (oponent)
Souhrn Úvod: Tématem bakalářské práce jsou cenové kalkulace ve stomatologické praxi se zaměřením na jejich celkový význam pro praxi. Je nesporné, že kalkulace cen mají vliv na fungování celé stomatologické ordinace. V prostředí stomatologie existuje celá řada výkonů, které nejsou, nebo jsou pouze částečně propláceny z veřejného zdravotního pojištění. Proto je důležité, aby lékař věděl, kolik stojí jedna minuta jeho práce, z této ceny potom vychází cena celého výkonu. Cíl: Cílem této práce bylo vysvětlit, jakým způsobem se tvoří ceny v zubní ordinaci a zejména vysvětlit význam cenových kalkulací. Cílem praktické části bakalářské práce bylo zjistit, jaký přístup volí samotní zubní lékaři vzhledem k cenotvorbě ve vlastní ordinaci, jakým způsobem ceny kalkulují, jestli si kalkulace zpracovávají sami nebo dávají přednost zpracování od specializované firmy. Další částí bylo na praktickém příkladu vysvětlit, jak se počítá minutová sazba. Metodika: Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, ve kterém jsem oslovila zubní lékaře. Dotazník byl zpracován pomocí aplikace Formuláře Google a respondentům byl zaslán elektronickou poštou. Dotazník obsahoval 9 uzavřených a 1 nepovinnou otevřenou otázku a byl zaměřen na přístup lékařů k problematice cenových kalkulací v rámci stomatologické praxe. Další součástí praktické...
Vybrané faktory ovlivňující spokojenost pacienta v ordinaci dentální hygieny
Kovandová, Zuzana ; Křížová, Petra (vedoucí práce) ; Hronová, Alena (oponent)
Souhrn Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou pro pacienty v souvislostí s návštěvou dentální hygieny nejdůležitější, aby mohlo být dosaženo co největší spokojenosti. Úvod: Spokojenost pacienta je ovlivňována mnoha faktory. Tyto faktory nejsou rovnocenné a některé jsou tedy pro pacienty důležitější než jiné. Samotná spokojenost pacienta je však také zásadní pro spolupráci s ošetřujícím, neboť je-li příchozí spokojen s návštěvou zdravotnického zařízení, bude spíše ochoten dodržovat doporučení a rady zdravotníka. Metodika: Pro zjištění požadovaných dat byl vytvořen dotazník, který byl nejčastěji v tištěné podobě prezentován pacientům po právě proběhlé dentální hygieně. Shodný dotazník byl vytvořen i v elektronické podobě na webové stránce Survio a na žádost některých pacientů odeslán na jimi určenou emailovou adresu pro možnost pozdějšího vyplnění. Podmínkami pro předložení dotazníku pacientovi byla jeho plnoletost a opakovaná návštěva dentální hygieny. Celkový počet respondentů byl 130. Výsledky: Z dotazníkového šetření vyplývá, že pokud byli respondenti spokojení s průběhem dentální hygieny, nejčastěji jako důvod udávali přístup nebo chování ošetřujícího. Velkou důležitost ale přikládali i obdrženým informacím či lepšímu pocitu v ústech po proběhlém ošetření. V otázce prostředí kladli...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 HRONOVÁ, Andrea
6 HRONOVÁ, Aneta
6 Hronová, Aneta
3 Hronová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.