Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diferenciace a individualizace výuky nadaných žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ
Horová, Edita ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl předložit a popsat efektivní strategie a výukové metody využívané učiteli nadaných žáků s ADHD, během kterých dochází k zohledňování rozdílných vzdělávacích potřeb těchto žáků. Tato práce také uvádí, jak fakultní učitelé 1. stupně uplatňují tyto strategie a výukové metody v rámci integrované i segregované formy vzdělávání nadaných žáků s ADHD. Teoretická část práce shrnuje poznatky o problematice diferenciace, individualizace, nadání a strategiích výuky nadaných žáků. Zabývá se také specifickou skupinou nadaných žáků s ADHD, kteří jsou zařazování mezi žáky dvakrát výjimečné. Jsou zde tedy popsány i doporučované strategie pro vzdělávání žáků s ADHD. Na základě prostudování české i zahraniční literatury jsou zde vymezeny strategie a metody výuky vhodné pro nadané žáky s ADHD. Praktická část práce představuje kvalitativní výzkum provedený analýzou pozorovaných vyučovacích hodin ve třídách s nadanými žáky s ADHD a následnými hloubkovými rozhovory s učiteli těchto žáků, kteří vyučují v integrované i segregované formě. Práce se snaží zjistit, jaké strategie a výukové metody tito učitelé volí při práci s nadanými žáky s ADHD a do jaké míry jsou tyto strategie v souladu s nastudovanou literaturou v teoretické části práce. Výzkum prokázal, že tito pozorovaní učitelé často...

Viz též: podobná jména autorů
1 Horová, Eliška
3 Horová, Eva
2 Horová, Eva,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.