Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Speed of Trains in Track Junctions
Horák, Matouš ; Kuchár, Martin
This work focuses on the speed of trains, primarily in railway stations. It also deals with the parameters which the speed depends on, for example the influence of the security device or the traction characteristics of the vehicles. As part of the practical part, a direct measurement of speeds in suitable locations was carried out. Modelling of these situations in the OpenTrack program will be done in a next article, where a comparison of both methods will be carried out.
Rychlost vlaků na vybraném úseku tratě
Horák, Matouš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zjišťováním rychlosti vlaků v daném úseku. V první části je popsána přímá metoda měření „in situ“ a zpracování takto získaných dat. V druhé části je popsán odlišný způsob, a sice modelování v programu OpenTrack, následuje srovnání výsledků z takto provedené simulace s reálnými naměřenými hodnotami
 Význam a tvorba referenčních listů ve stavebním podniku
Horák, Matouš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá významem a tvorbou referenčních listů ve vybraném stavebním podniku. V teoretické části jsou objasněna východiska řešené problematiky. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy týkající se referenčních listů a popsán jejich význam. V další kapitole je charakterizován stavební podnik, jeho činnosti a způsob získávání zakázek. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky empirického šetření, které bylo realizováno mezi pracovníky stavebních firem a projekčních kanceláří. Na základě zjištěných vstupních hodnot byl proveden katalog referenčních listů na zakázky zpracované vybraným stavebním podnikem za posledních 10 let.
Stavebně technologický projekt rezidenčního parku v Olomouci
Horák, Matouš ; Nečasová, Barbora (oponent) ; Doubek, Rostislav (vedoucí práce)
Předmětem práce je stavebně technologický projekt rezidenčního parku v Olomouci. Součástí práce je technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, na ni navazuje studie hlavních technologických etap stavebního objektu. Dále je součástí práce řešení pro širší vztahy dopravních tras a koordinační situce stavby. Navrhl jsem zařízení staveniště pro hrubou stavbu I. etapy výstavby včetně hlavních stavebních strojů a mechanismů, časový a finanční plán objektový pro všechny objekty, na který navazuje podrobný celkový časový plán realizace hlavního stavebního objektu. Dále byly zpracovány položkové rozpočty s výkazy výměr. Další součást práce je plán zajištění materiálových zdrojů pro konkretní druhy práce a objekty. Byl zhotoven technologický předpis s kontrolním a zkušebním plánem pro monolitické svislé a vodorovné konstrukce a plán BOZP. Bylo zpracováno také požárně bezpečnostní řešení celé stavby. Nakonec byl zpracován orientační propočet celé stavby dle technickohospodářských ukazatelů pro aktuální rok.
Rychlost vlaků v kolejových spojeních
Horák, Matouš ; Jacura,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rychlostí vlaků v železničních stanicích. Jsou popsány parametry, na kterých rychlost závisí, tedy i vliv zabezpečovacího zařízení a trakčních schopností hnacích vozidel. V praktické části je popsáno přímé měření, včetně kritérií pro výběr lokalit. Následuje simulace v programu OpenTrack. Na závěr je provedeno srovnání obou metod.
 Význam a tvorba referenčních listů ve stavebním podniku
Horák, Matouš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá významem a tvorbou referenčních listů ve vybraném stavebním podniku. V teoretické části jsou objasněna východiska řešené problematiky. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy týkající se referenčních listů a popsán jejich význam. V další kapitole je charakterizován stavební podnik, jeho činnosti a způsob získávání zakázek. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky empirického šetření, které bylo realizováno mezi pracovníky stavebních firem a projekčních kanceláří. Na základě zjištěných vstupních hodnot byl proveden katalog referenčních listů na zakázky zpracované vybraným stavebním podnikem za posledních 10 let.
Rychlost vlaků na vybraném úseku tratě
Horák, Matouš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zjišťováním rychlosti vlaků v daném úseku. V první části je popsána přímá metoda měření „in situ“ a zpracování takto získaných dat. V druhé části je popsán odlišný způsob, a sice modelování v programu OpenTrack, následuje srovnání výsledků z takto provedené simulace s reálnými naměřenými hodnotami

Viz též: podobná jména autorů
44 HORÁK, Martin
35 HORÁK, Michal
21 HORÁK, Miroslav
2 Horák, M.
7 Horák, Marek
44 Horák, Martin
6 Horák, Matěj
4 Horák, Michael
35 Horák, Michal
1 Horák, Mikuláš
8 Horák, Milan
1 Horák, Miloslav
1 Horák, Miloš
21 Horák, Miroslav
44 Hořák, Martin
6 Hořák, Matěj
35 Hořák, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.