Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The progress of a business case in maritime transport on Asia-Europe relation from freight forwarder`s point of view.
Homolová, Kristína ; Kolář, Petr (vedoucí práce) ; Rohla, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na doklady používané v námořní přepravě, řeší problém pojištění, závazkové vztahy a parity INCOTERMS. Popisuje kontejnerovú přepravu a charakterizuje aktuální stav na námořním trhu. V praktické části jsem nejdříve teoreticky popsala průběh činností od poptávky zákazníka, po samotné doručení zboží a později jsem ho aplikovala na reálných případech poskytnutých společností NYK Line.
Influence of advertising on the customer
Homolová, Kristína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Perdík, Marek (oponent)
Tato práce se snaží zjistit, do jaký míry vlívá reklama na spotřebitele. Hlavním subjektem této práce jsou reklamní techniky použité společností Coca-Cola. Teoretická část práce se soustředí na vymezení marketingové terminologie jako komunikace, marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu postavenou na dotazníkovém šetření. Studie přispěla k zistení jakým velkým způsobem reklama působí na určitou cílovou skupinu, stejně jako jiné sekundární faktory ovlivňujíce zákazníkovo vnímaní v čase nákupu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Homolová, Karolína
3 Homolová, Kateřina
3 Homolová, Klára
1 Homolová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.