Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky II/377 a III/37360 u Rájce-Jestřebí
Bažant, Petr ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci je řešena úprava stávající úrovňové křižovatky silnic II/377 a III/37360 u Rájce-Jestřebí v Jihomoravském kraji. Jedná se o zvláštní stykovou křižovatku ve tvaru písmene K, ve které jsou všechny větve dvoupruhové komunikace, směrově nerozdělené. Hlavní silnici tvoří II/377, vedlejší III/37360 a místní komunikace směrem do vesnice Holešín (část města Rájec-Jestřebí). Nejedná se o místo s častým výskytem dopravních nehod, což potvrdily i statistiky policie České Republiky, ale je to křižovatka s nepřehledným uspořádáním a vedením hlavních a vedlejších komunikací a zejména s nevyhovujícími výškovými poměry. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravního průzkumu provedeného pro tyto účely, vyšetření rozhledových poměrů a návrh zlepšení přehlednosti křižovatky výstavbou eliptické okružní křižovatky.
Modelování dopravy v dálničních uzavírkách
Novák, Martin ; Ščerba, Marek (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je zvýšení plynulosti dálniční dopravy v místech s dočasným omezením. Dopravní data zjištěná z radarů byla zpracována pomocí mikrosimulačního modelu v softwaru S-Paramics. Výsledkem je zpracování, zkalibrování a zvalidování modelu stávajícího stavu, návrh a vyhodnocení modelů mobilního liniového řízení provozu (z hlediska průměrných rychlostí a cestovních časů) a postřehy získané při použití softwaru S-Paramics. Součástí práce je také zpracování studie použitelnosti mobilního liniového řízení na českých dálnicích.
Bučovice - studie obchvatu
Guráň, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je prověřit možné vedení silnice I/50 na území města Bučovic s ohledem na životní prostředí a život ve městě. Navrhovaný obchvat bude zejména odvádět tranzitní dopravu mimo centrální část města. Důvodem pro postavení obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Vedení trasy je řešeno ve 3 variantách. Z toho jedna vychází z územního plánu a z části vede přes jižní část města. Zbylé varianty vedou zcela mimo obec. Součástí práce je multikriteriální hodnocení a vzájemné porovnání řešených variant.
Tetčice - studie obchvatu
Poulík, Zdeněk ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je návrh a zdůvodnění obchvatu obce Tetčice, která leží v Jihomoravském kraji asi 20 kilometrů západně od města Brna. Trasa bude začínat na silnici S II/394 z Ivančic, pokračuje mezi Rosicemi a Tetčicemi a připojuje se na křižovatku se silnicí S I/23. Trasa bude navržena jako kategorie S 9,5/80 v délce 3,2 kilometrů. Cílem práce je návrh obchvatu podle územního plánu a provedení se snahou o minimalizaci nákladů a narušení životního prostředí. Hlavním důvodem obchvatu je velmi špatná dopravní situace v obci a její vysoké dopravní zatížení.
Rosice - studie obchvatu
Plucarová, Eva ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je formou vyhledávací studie navrhnout a zdůvodnit obchvat silnice SI/23 okolo města Rosice, nacházejícího se v Jihomoravském kraji, přibližně 25 kilometrů západně od města Brna. Úkolem je vypracovat směrové a výškové řešení trasy, napojující se na stávající silnici SI/23 mezi obcemi Zastávka a Rosice na západě a v oblasti křižovatky se silnicí II/394 na východě. Trasa bude vedena tak, aby v co možná největší míře kopírovala prostorovou rezervu, která je pro účely obchvatu vyčleněna v územním plánu a aby náklady na její provedení a dopad na životní prostředí byly minimální. Cílem obchvatu je odvádět tranzitní dopravu projíždějící v současné době městem Rosice.
Troubky - Vlkoš rekonstrukce III/4348
Dočkal, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí silnice III/4348 mezi obcemi Troubky a Vlkoš. Důvodem této rekonstrukce je napravení směrového a výškového řešení stávající trasy. Tím dojde hlavně ke zvýšení bezpečnosti v tomto úseku. Byly zjištěny původní parametry trasy a navrhnuty 2 varianty řešení rekonstrukce.
Okružní křižovatka Velkomoravská - bří Čapků v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je řešení křižovatky ulic Velkomoravská a bří Čapků ve městě Hodonín. Stávající stav je nevyhovující z dopravně-bezpečnostního hlediska. Problematický je technický stav autobusových zastávek pro hromadnou dopravu, připojení cyklistických pruhů, odbočení vlevo z ulice bří Čapků a délky přechodů.
Sledování statické dopravy na parkovišti před Fakultou stavební a v okolí
Strmiska, Tomáš ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je sledování statické dopravy v okolí Fakulty stavební VUT v Brně. Cílem práce je zjištění vlivu provedené rekonstrukce a současného zpoplatnění parkoviště Veveří na parkovací návyky řidičů. Těžištěm práce jsou měření realizovaná v terénu. Získané hodnoty byly využity pro analýzu obsazenosti parkovacích míst v průběhu pracovního dne a doby stání jednotlivých vozidel. V závěru práce jsou naměřená data z parkoviště porovnávána s dalšími možnostmi parkovaní v dané lokalitě a je předložen návrh optimalizace využití parkovacích ploch.
Morkovice – rekonstrukce obytné zóny
Kubová, Simona ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí pozemní komunikace a vhodného vyřešení parkovacích míst mezi bytovými domy ve městě Morkovice – Slížany. Na ulici Kolaříkova byly navrženy dvě varianty a na ulici Školní jedna varianta. Komunikace jsou řešeny jako obytná zóna.
Netradiční metody měření v dopravním inženýrství
Martínek, Jakub ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti využití inerciální měřící jednotky v dopravním inženýrství. V první části jsem se zaměřil na popis, výrobu a využití inerciální měřící jednotky. V druhé části jsem teoreticky zpracoval možná využití v dopravním inženýrství. a) vyhodnocení parametrů a stavu komunikace b) působení parametrů komunikace na dopravní prostředek a osoby. Ve třetí části jsem se soustředil na zpracování, postup a vyhodnocení dat pokusných měření, které jsem sám provedl. Jsou to: • vyrovnání IMU • nastartování vozu • přímá jízda • šikmý sjezd z obytné zóny • dlouhý příčný práh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.