Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management marketingu v nemocničních zařízeních 21. století
Rivola, Pavel ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Hofman, Vladimír (oponent)
Tato práce pojednává o postavení marketingu v nemocničních zařízeních v České republice a současně nabízí čtenáři základní informace o tom, jak má správně realizovat nemocniční marketing. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabyvá teorií nemocničního marketingu a druhá část prezentuje vysledky vyzkumu, ktery se zabyval vlivem dobrého jména nemocnice na kupní rozhodování spotřebitele služeb - klienta a stavu marketingu ve vybranych fakultních nemocnicích. Praktická část dává zároveň doporučení, jak organizovat marketing v těchto třech vybraných nemocnicích.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hofman, Vlastimil
1 Hofman, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.