Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum loajality zákazníků multikina Cinema City
Bartusiková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hloušek, Martin (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou loajality zákazníků k provozovateli multikin Cinema City a pomocí kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativního formou dotazování zjistit, jak moc jsou návštěvníci k této společnosti věrní. Práce je rozdělena do čtyř částí, z nichž první tři jsou spíše teoretické. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmu marketing, popíšu marketingovou koncepci, marketingovou segmentaci trhu a typologii zákazníků. Ve druhé části je vysvětleno, co se rozumí pod pojmem loajalita a proč je pro firmu tak důležité loajalitu zákazníků budovat. Třetí kapitola se týká marketingového výzkumu a jeho etapami. Závěr této kapitoly je věnován dotazníku. V poslední části práce je stručně zmíněna historie multikin až po současnost, představena společnost Cinema City a byl proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se účastnili návštěvníci multikina Cinema City.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.
Mac jako pracovní nástroj studenta VŠE
Hloušek, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na produkty (především počítače) společnosti Apple. Ukazuje strategii společnosti v zahraničních státech a v České republice. Srovnává notebooky od této firmy s konkurenty dostupnými na českém trhu. Hlavním přínosem této práce je posouzení kompatibility operačního systému Mac OS X v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. Dále pak provedení a vyhodnocení průzkumu ohledně počítačů Macintosh mezi studenty na VŠE v Praze. Závěrem jsou nastíněny alternativní možnosti využití výpočetní techniky na VŠE v Praze.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hloušek, Matouš
2 Hloušek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.