Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stabilizační 2D plošina pro digitální obrazový snímací systém
Vácha, Lukáš ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Strašil, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a částečnou realizací řídící desky, periferních senzorů pro snímání polohy a programem mikroprocesoru. Celý systém řeší stabilizační plošinu pro stabilizaci optických snímacích prvků, které jsou umístěné na malém letadle. Práce je rozdělena do šesti částí. V první části práce jsou shrnuty požadované parametry a vlastnosti navrhovaného systému spolu s vymezením nutných teoretických základů. Ve druhé části práce je proveden rozbor senzorů, které jsou určeny pro snímání potřebných veličin, jmenovitě pak magnetometru, akcelerometru, gyroskopu, přičemž je u každého snímače rozebrána problematika vlivu parazitních jevů. Na závěr druhé části je proveden výběr konkrétních senzorů, a to výběrem senzorického modulu. Třetí část se zabývá koncepcí mechanismu. Čtvrtá část se věnuje návrhu a konstrukcí řídící desky, především pak popisu jednotlivých funkčních bloků obvodu. Toto je pak následováno pátou částí, která popisuje programové vybavení řídící desky a také nastavení senzorického modulu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky testování.
Měření vzdálenosti stereoskopickým senzorem
Vavroš, Ondřej ; Říha, Kamil (oponent) ; Hasmanda, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vás provede teoretickým postupem, který vám umožní určit vzdálenost objektu od stereoskopického senzoru. Součástí práce je popis kroků pro dosažení cíle, tzn. získání obrazu, provedení kalibrace, rektifikace. Dále vás práce provede přehledem algoritmů pro vytvoření disparitní mapy a~určením vzdálenosti objektu od senzoru. V následující části se práce věnuje implementaci těchto postupů do aplikace, jejichž cílem je měření vzdálenosti.
Simulační scénáře v prostředí IT Guru pro předmět Komunikační technologie
Rybka, Štěpán ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Simulační scénáře v prostředí IT Guru pro Komunikační technologie se zabývá návrhem laboratorních úloh pro výše zmíněný předmět. V první části práce je teoretický úvod k použitým protokolům, v praktické části jsou samotné úlohy. Práce obsahuje 4 laboratorní úlohy s detailním popisem postupu práce a názornými obrázky. První dvě úlohy se zaměřují na aplikační protokoly, s kterými přijde uživatel každodenně do styku. Další dvě se orientují na směrovací protokoly, konkrétně na vnitřní směrovací protokol IS-IS a vnější směrovací protokol BGP. K tvorbě byla použita bezplatná verze simulačního programu OPNET Modeler, IT Guru, verze 9.1.A.
Síťová komunikace v .NET Framework
Müller, David ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje s prostředím .NET, s jeho prostředky pro síťovou komunikaci a s principy webových aplikací a služeb. Stručně je také popsán jazyk C#, JavaScript a zásady objektového programování. Na uvedených základech je ve druhé části práce popsán vývoj webové aplikace – hry Qwirkle pro 2 až 4 hráče. Vývoj je dokumentován od analýzy, přes návrh a implementaci až po testování hotové aplikace.
Měření vzdálenosti stereoskopickým senzorem
Vavroš, Ondřej ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vás provede teoretickým postupem, který vám umožní určit vzdálenost objektu od stereoskopického senzoru. Součástí práce je popis kroků pro dosažení cíle, tzn. získání obrazu, provedení kalibrace, rektifikace. Dále vás práce provede přehledem algoritmů pro vytvoření disparitní mapy a~určením vzdálenosti objektu od senzoru. V následující části se práce věnuje implementaci těchto postupů do aplikace, jejichž cílem je měření vzdálenosti.
Nalezení známého objektu v sérii digitálních snímků
Bednařík, Jan ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá detekcí známého objektu v sérii digitálních snímků, detekce je prováděna dvěma způsoby. První způsob je založen na detekci hran a barev vzorového obrazu, který je vyhledáván v sérii snímků. V práci jsou vyzkoušeny metody detekce hran pomocí Gradientu i Laplaciánu, tedy pomocí první i druhé derivace. Vyzkoušeny byly převážně Sobelovy operátory a metoda Laplacián Gaussianu. Dále se práce zabývá metodami prahování a určením automatického prahu. U detekce barev jsou porovnány metody přímého porovnání barev pomocí poměru a násobení barvy v obraze a detekce objektu pomocí významné barvy. Druhá část práce se zabývá detekcí významných bodů pomocí upravené metody SURF, jejich porovnáváním a hledáním v sérii digitálních snímků.
Techniky paralelního zpracování výpočtů
Vodák, René ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Práce pojednává o technikách paralelního zpracování výpočtů. Je proveden rozbor nejvýznamnějších knihoven pro paralelizaci včetně knihoven pro paralelizaci na GPU v grafických kartách a provedeno porovnáním rychlostí výpočtu těchto knihoven ve Visual Studiu 2010 na základě jednoduché aplikace hledající prvočísla na třech různých hardwarových počítačových sestavách. S pomocí knihovny OpenCL, která dosáhla nejlepšího výsledku, jsou vytvořeny dvě aplikace - program pro zdokonalené vyhledávání prvočísel pomocí Eratosthenova síta a program pro výpočet integrálu funkce lichoběžníkovou metodou.
Rekonstrukce 3D modelu ze dvou snímků jedné scény
Myška, Milan ; Minář, Jiří (oponent) ; Hasmanda, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem rekonstrukce 3D scény pomocí dvou 2D snímků pořízených nekalibrovanými kamerami. První kapitola je zaměřena na matematickou teorii stojící za tímto procesem. V této kapitole je představena epipolární geometrie, metoda hledání významných bodů SURF, fundamentální matice, stereo rektifikace a stereo korespondence pomocí metody block-matching. Druhá kapitola práce toto téma popisuje praktičtěji a zároveň je v ní představen vlastní program psaný v jazyce C++.
Síťová komunikace v .NET Framework
Müller, David ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje s prostředím .NET, s jeho prostředky pro síťovou komunikaci a s principy webových aplikací a služeb. Stručně je také popsán jazyk C#, JavaScript a zásady objektového programování. Na uvedených základech je ve druhé části práce popsán vývoj webové aplikace – hry Qwirkle pro 2 až 4 hráče. Vývoj je dokumentován od analýzy, přes návrh a implementaci až po testování hotové aplikace.
Saturace tkání dusíkem
Petrák, Tomáš ; Hasmanda, Martin (oponent) ; Vychodil, Petr (vedoucí práce)
Cílem této semestrální práce bylo vytvořit aplikaci pro OS Android, která umožňuje naplánovat ponor s dýchacím přístrojem. Ve výpočtech je jako dýchací směs brán vzduch. Aplikace umožňuje zobrazit grafu ponoru včetně dekompresních zastávek a zobrazit dekompresní tabulky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.