Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Hakenová, Markéta ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obchodní strategií vybraného kamenolomu v rámci propagace jednoho vybraného kamenného výrobku. Závěrečná práce je složena z části teoretické a posléze z druhé části, a to praktické. Teoretická část představuje literární rešerši, zabývající se vysvětlení definice a rozdělení kamenolomu, granitu a jeho těžby, podniku jako pojmu, následně vysvětlení si strategií v rámci obchodu, strategického myšlení a řízení v podniku. V poslední části literární rešerše se práce zabývá produktem a jeho distribucí společně s propagací. Druhá, praktická část diplomové práce se zaměřuje na vybraný kamenolom v České republice, který se v práci představí s jedním ze svých produktů. Na základě dotazníkového šetření bude navržena propagace, která by měla zajistit lepší prodejnost výrobku a tím i ziskovost podniku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hakenová, Magda
1 Hakenová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.