Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kombinace nádorové imunoterapie s blokací inhibitorů apoptózy
HAVLOVÁ, Aneta
Cílem této práce bylo prostudovat možnost kombinace nádorové imunoterapie s blokací inhibitorů apoptózy. Popsala jsem strukturu, funkce a vliv těchto inhibitorů na vývoj rakoviny. Zvláštní pozornost byla věnována způsobům, které by mohly být použity k blokaci inhibitorů apoptózy. Nakonec jsem navrhla kombinaci blokace těchto inhibitorů s MBTA imunoterapií.
Problematika médií jako téma pro dětské univerzity
HAVLOVÁ, Aneta
Bakalářská práce pojednává o dětských univerzitách (univerzitách dětského věku), které jsou jednou z forem neformálního vzdělávání u nás i ve světě. Věnují se především nadaným dětem, mimo jiné také napomáhají volnočasovým aktivitám dětí. Nejvíce se do tohoto typu vzdělávání zapojují v České republice vysoké školy a jejich součásti. Jednou z takových fakult je i Pedagogická fakulta v Českých Budějovicích, jejíž zaměření dětské univerzity je mnohostranné a odpovídá jejímu odbornému profilu. Důležitou obsahovou součástí dětské univerzity je i mediální výchova. Cílem této bakalářské práce je podat přehled o dětských univerzitách a poté se soustředit na konkrétní náplň jedné z výukových lekcí dětské univerzity, která by se zaměřovala na problematiku médií. Kromě vymezení cílů mediální výchovy ve školním a mimoškolním vzdělávání se také bakalářská práce soustřeďuje na návrh témat a aktivit s problematikou médií, a to takových, která jsou vhodná právě pro dětské univerzity, jež obvykle navštěvují děti ve věku od šesti do patnácti let.
Vnímaná kvalita života u studentů vysoké školy
Havlová, Aneta ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality života, konkrétně jejím subjektivním hodnocením z pohledu vysokoškolských studentů. Cílem práce je zjistit, jak hodnotí kvalitu života studenti Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Výzkum byl realizován pomocí metody SEIQoL a jako doplňková metoda byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Výběr respondentů byl záměrný, v tomto případě studenti bakalářského studia pedagogické fakulty, obor Výchova ke zdraví. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce se věnuje především kvalitě života, štěstí a well-beingu. Dále je v práci popsán životní styl a období mladé dospělosti a jeho charakteristiky. Empirická část je věnována samotnému výzkumu. Výsledná data ukazují, že studenti hodnotí svůj život kladně. Průměrný index kvality života u těchto studentů je 72,8 % a hodnocení celkové životní spokojenosti je průměrně 72,6 %. Z následných rozhovorů jsem zjistila, jaké životní cíle jsou pro respondenty významné. Nejvýznamnější cíl je pro respondenty zdraví a zdravý životní styl. Tuto oblast uvedli všichni respondenti. Průměrná spokojenost s tímto cílem je 69 %. Co se týká faktorů, které ovlivnily kladné hodnocení této oblasti, studenti uváděli nejčastěji pohyb, zdravou stravu a duševní pohodu. Druhá nejčastější oblast je pro...
Etická výchova na příkladu Biskupského gymnázia J. N. Neumanna a Církevní základní školy v Českých Budějovicích
HAVLOVÁ, Aneta
Bakalářská práce "Etická výchova na příkladu Biskupského gymnázia J. N. Neumanna a Církevní základní školy" se zabývá zavedením etické výchovy do základních škol, její metodikou, obsahem a její důležitostí. Etická výchova je zařazena do Rámcového vzdělávacího programu ZŠ, avšak ne všechny školy ji učí jako samostatný předmět. Těžištěm této práce je díky pozorování výuky etické výchovy na příkladu jednotlivých škol ukázat, že je možné a vhodné bez větších obtíží tuto výuku zařadit.

Viz též: podobná jména autorů
5 HAVLOVÁ, Adéla
2 Havlová, Adriana
5 Havlová, Adéla
1 Havlová, Andrea
4 Havlová, Aneta
2 Havlová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.