Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie
Fuková, Běla ; Flemrová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název: Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie Cíle: Hlavním cílem této práce je sledovat vliv integrace na pozorovaného Josefa K. a jeho okolí a to jak v průběhu čtrnáctidenního dětského letního tábora zaměřeného na dramatickou tvorbu tak v průběhu celoročně konaného dramatického kroužku. Metody: V mé práci jsem použila extrospektivní metodu nepřímého, otevřeného pozorování jednoho konkrétního dítěte, a to jak krátkodobého - po dobu konání čtrnáctidenního letního tábora, tak dlouhodobého - v kroužku dramatické výchovy konaném jedenkrát týdně. Další metodou sběru dat byly individuální a skupinové rozhovory s ostatními účastníky tábora rozdělenými do ohniskových skupin podle věku (skupiny 5-7 let, 8-10 let, 11-13 let, 14-16 let, praktikanti, vedoucí), a s ohniskovou skupinou tvořenou členy dramatického kroužku. Získané informace jsem zapisovala do záznamových archů. Výsledky: Pozorovaný jedinec se díky volnočasovým aktivitám, které navštěvuje spolu se zdravými dětmi, seznamuje s běžným životem a umí se v něm orientovat. Je si plně vědom toho, že má komunikační omezení a dokáže rozpoznat, kdy mu okolí rozumí a kdy ne. Ostatní účastníci kroužku či tábora vnímají jeho přítomnost jako klad a možnost rozvoje vlastní empatie a přirozené...
Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie
Fuková, Běla ; Flemrová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název: Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie Cíle: Hlavním cílem této práce je sledovat vliv integrace na pozorovaného Josefa K. a jeho okolí a to jak v průběhu čtrnáctidenního dětského letního tábora zaměřeného na dramatickou tvorbu tak v průběhu celoročně konaného dramatického kroužku. Metody: V mé práci jsem použila extrospektivní metodu nepřímého, otevřeného pozorování jednoho konkrétního dítěte, a to jak krátkodobého - po dobu konání čtrnáctidenního letního tábora, tak dlouhodobého - v kroužku dramatické výchovy konaném jedenkrát týdně. Další metodou sběru dat byly individuální a skupinové rozhovory s ostatními účastníky tábora rozdělenými do ohniskových skupin podle věku (skupiny 5-7 let, 8-10 let, 11-13 let, 14-16 let, praktikanti, vedoucí), a s ohniskovou skupinou tvořenou členy dramatického kroužku. Získané informace jsem zapisovala do záznamových archů. Výsledky: Pozorovaný jedinec se díky volnočasovým aktivitám, které navštěvuje spolu se zdravými dětmi, seznamuje s běžným životem a umí se v něm orientovat. Je si plně vědom toho, že má komunikační omezení a dokáže rozpoznat, kdy mu okolí rozumí a kdy ne. Ostatní účastníci kroužku či tábora vnímají jeho přítomnost jako klad a možnost rozvoje vlastní empatie a přirozené...

Viz též: podobná jména autorů
2 FUKOVÁ, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.