Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Fritschová, Lenka ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu" se zabývala segmentem odborných škol v lounském regionu. Jejím cílem bylo zmapovat a následně zanalyzovat marketingové strategie vybraných středních odborných škol. V teoretické části bakalářské práce byly vymezené pojmy související s oblastí školství a marketingem. Pro zpracování praktické části bakalářské práce byly využity dvě metody metoda obsahové analýzy, v jejímž rámci byly posuzovány nástroje marketingového mixu, a metoda dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo vedeno s vybranými respondenty žáky prvních ročníků středních odborných škol v Žatci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena vlastní doporučení, která by mohla pomoci školám v jejich komunikaci s veřejností a mohla by mít vliv na zvýšení zájmu žáků o studium na těchto školách.
O fotografii
Fritschová, Lenka ; Petříček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kirschner, Zdeněk (oponent)
časové zkušenosti plynoucí z fotografie, rozlišení na čas fotografa, objektu fotografie a diváka

Viz též: podobná jména autorů
2 Fritschová, Linda
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.