Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Bohemia Sekt a.s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Synek, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fousek, Martin (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii společnosti Bohemia Sekt a.s. v kategorii šumivých vín na domácím i zahraničních trzích a popisuje faktory, které vedly k volbě právě takové strategie. V první kapitole je všeobecně popsána společnost Bohemia Sekt a.s., její historie, současnost a produkty. Druhá kapitola obsahuje již konkrétní popis jednotlivých částí marketingové strategie - v teoretické i praktické rovině. Nechybí zde analýza trhu, definování cílové skupiny, marketingový plán a jeho samotná realizace. Třetí kapitola je zaměřena na marketingové aktivity společnosti na zahraničních trzích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.