Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální percepce málopočetných množin u žáků ve věku 6 - 8 let
Fischerová, Terezie ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kvaszová, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá vizuálním vnímáním žáků od 6 do 8 let, zkoumá zejména strategie použité při řešení úloh na vizuální vnímání. Jejím cílem je analyzovat vizuální vnímání žáků ve věku od 6 do 8 let. Skládá se z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou formulovány a vysvětleny základní pojmy týkající se vizuální percepce počtu v málopočetných množinách, je předložena analýza úloh na vizuální vnímání ve třech řadách učebnic pro první ročník a jsou nastíněny základní strategie řešení úloh na vizuální vnímání. Teoretická část tak čtenáře dostatečně připraví na porozumění praktické části, která je pro diplomovou práci stěžejní. Praktická část se týká experimentu obsahujícího vytvořenou sérii úloh na vizuální vnímání. Popisuje podmínky a realizaci experimentu se skupinou 18 žáků a s 8 předškoláky ze třech základních škol v Praze. Součástí praktické části je popis výsledků a formulace závěrů experimentu. V experimentu je zjišťováno, jak žáci málopočetné množiny vnímají, a zda u toho využívají konfigurace množin jako na hracích kostkách, případně jestli jim tyto konfigurace mohou pomoci k určení počtu objektů v množině. Experiment v praktické části má za cíl odpovědět na výzkumnou otázku, jakou roli hraje konfigurace objektů v málopočetných množinách ve vnímání málopočetných množin u...

Viz též: podobná jména autorů
1 Fischerová, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.