Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing ve vyhledávačích
Filip, Viktor ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dostál, Martin (oponent)
Cílů této bakalářské práce je několik. Vytvořit nejen komplexní přehled o marketingu ve vyhledávačích, ale hlavně na základě analýz porovnat a zhodnotit výhodnost SEO a PPC ve vyhledávačích za použití konkrétních příkladů v praxi. Dalším z dílčích cílů je zjištění efektu duplicity v postavení stránky na Seznam.cz na 1.-3. místě ve vyhledávání (fulltextu) a zároveň na 1.- 2. místě v Skliku. A nakonec analyzovat novinku od Skliku, kdy je nyní 1. a 2. místo na Skliku se stejným náhledem www stránky jako ve fulltextu. Celá analýza je založena na zkoumání několika konkrétních internetových projektů v praxi. V závěru jsou zhodnoceny všechny cíle a přínos této bakalářské práce.

Viz též: podobná jména autorů
13 FILIP, Václav
4 Filip, Vladimír
4 Filip, Vojtěch
13 Filip, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.