Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení konstrukčních úloh žáky 4. a 5. ročníku ZŠ
Fidrmucová, Adéla ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kvaszová, Milena (oponent)
Má diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčních úloh žáky 4. a 5. ročníku základní školy. Jejím cílem je prozkoumat myšlenkové procesy žáků při řešení vybraných konstrukčních úloh Teoretické části myšlenky poznávací u od Víta a Milana Hejných, Petra Vopěnky a manželů van Hiele ále věnuji náročnosti vyučování geometrie očekávané výstup Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, které se týkají konstrukčních úloh. Poslední kapitola Teoretické části se věnuje konstrukčním úlohám učebnicích pro stupeň základní školy Praktické části se věnuji samotnému výzkumu. Ten probíhal metodou pozorování během kterého byl pořizován videozáznam ideozáznamy poté analyz žáků 4. a 5. ročníku při řešení zadaných konstrukčních úloh Na základě těchto postupů je dělím do skupin každé skupiny se zamýšlím nad myšlenkovými procesy žáků úrovní rámci poznávacích procesů popsaných v Teoretické části evidovaných žáky dále pracovat. závěru práce každého žáka řadím do jedné ze tří úrovní po umístění ách v rámci jednotlivých pozorovaných oblastí Díky tomu obecněji charakteriz úroveň žáků. základě výzkumu jsem zjistila, že pozorovaných žáků a 5. ročníku umí velká část vyřešit úlohy manipulativní geometrie mají obtíže při rýsování základní ých útvarů čtverc , obdélník kružnic KLÍČOVÁ SLOVA konstrukční úloha, manipula ,...

Viz též: podobná jména autorů
3 Fidrmucová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.