Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace sportovního klubu Třebíč Nuclears
Eliášová, Adriana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace klubu Třebíč Nuclears Cíle: Bakalářská práce se zabývá rozborem stávajících nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace v klubu Třebíč Nuclears. Metody: V práci byly využity zpravidla primární zdroje. Pro tuto bakalářskou práci byl vypracován kvalitativní výzkum, tedy ohnisková skupina složena z členů rady rozvoje Třebíč Nuclears. Dále se uskutečnilo polostrukturované hloubkové interview s PR managerem klubu Robertem Vávrou a členkou rozvojové rady Michaelou Hobzovou. V průběhu výzkumu byla také využita metoda analýzy dokumentů. Výsledky: Po provedení analýzy bylo zjištěno, že stávající marketingová komunikace klubu splňuje určité stanovené marketingové cíle, ale ne všechny komunikační nástroje jsou využity plnohodnotně. Z analýzy vyplývá, že klub má největší nedostatky v oblasti propagace mládežnických kategorií, což v zásadě velmi ovlivňuje celkovou návštěvnost. Další nedostatek v propagaci se týká správy sociálních sítí, která není jednotná a pravidelná. Na základě tohoto zjištění byla klubu doporučena zlepšení určitých částí marketingové komunikace a navržení zcela nových marketingových nástrojů, které byl mohly být prospěšné klubu při dosahování daných marketingových...

Viz též: podobná jména autorů
2 Eliášová, Alexandra
1 Eliášová, Aneta
6 Eliášová, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.