Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR
Dvořáková, Adéla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem médií na oblast podnikatelské etikety v České republice. Cílem mé práce je popsat, jak média působí, jaké mají účinky a jak se podílejí na vytváření mediální reality. Zároveň práce definuje a analyzuje jaký vliv médií na podnikatelskou etiketu. V první části práci jsou definována slova jako etiketa, podnikatelské etiketa a její základní pravidla či podnikatelská etika. Druhá část práce se zabývá samotnému vlivu a účinkům médií na jednotlivce a společnost z teoretického hlediska. Poslední část práce je zaměřena na zkoumání konkrétního vlivu mediálních produktů na oblast etikety. Mimo jiné je zde navržena vlastní rubrika do tištěných periodik zabývající se podnikatelskou etiketou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 DVOŘÁKOVÁ, Adriana
11 DVOŘÁKOVÁ, Adéla
1 DVOŘÁKOVÁ, Adéla Anděla
18 DVOŘÁKOVÁ, Alena
18 DVOŘÁKOVÁ, Andrea
20 DVOŘÁKOVÁ, Aneta
33 DVOŘÁKOVÁ, Anna
4 Dvořáková, Adriana
18 Dvořáková, Alena
3 Dvořáková, Alžběta
18 Dvořáková, Andrea
20 Dvořáková, Aneta
2 Dvořáková, Anežka
33 Dvořáková, Anna
1 Dvořáková, Anna-Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.