Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Participativní leadership ve vybraném sektoru
Dudová, Klára
Bakalářská práce se zabývá participativním leadershipem a jeho implementací ve vybraném sektoru. První část práce je složena z odborné literatury a zaměřuje se především na vymezení participativního leadershipu, jeho postupy, významy, ale také rizika. Na základě zjištěné teorie je vytvořena analytická část práce uvedená popisem vybraného sekundárního sektoru, který se zabývá výrobou a průmyslem. Následně je popsán a analyzován vzorek dat získaný dotazníkovým šetřením. Ze získaných dat jsou stanovena doporučení přispívající ke zlepšení implementace postupů participativního leadershipu ve firmách ve vybraném sektoru.
Design sedacího prvku z pěny
Dudová, Klára
Tato diplomová práce se zabývá návrhem sedacího prvku z pěny. Pro vytvoření úspěšného návrhu bylo nejprve nutné prostudovat teoretické poznatky a poté přejít k vlastnímu navrhování. V první části práce je řešena historie a typologie čalouněného sedacího nábytku, dále ergonomie, antropometrie a správné rozměry. Velká část je také věnována polyuretanovým pěnám a jejich zpracování. V druhé části této práce je popsán proces navrhování výrobku, od rešerší a počáteční myšlenky přes skicování, vytváření modelů, proměny designu až po vytvoření prototypu v měřítku 1:1.
Management kvality ve vybrané organizaci
DUDOVÁ, Klára
Cíle této diplomové práce s názvem "Management kvality ve vybrané organizaci" bylo předložení návrhů na zlepšení systému řízení kvality. Analýza vybraných oblastí systému managementu kvality byla provedena v nadnárodní společnosti sídlící v Českých Budějovicích. V návaznosti na informace získané ze studia odborné literatury a zpracování literárního přehledu byla provedena analýza systému managementu kvality. Prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných úseků a přezkoumáním interních materiálů společnosti byly zhodnoceny vybrané oblasti tohoto systému. Zjištěné nedostatky plynoucí z provedené analýzy byly podkladem pro vytvoření návrhů na zlepšení a zefektivnění systému řízení a dosažení lepších výsledků.
Marketingová komunikace značky Fairtrade
DUDOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, následován vysvětlením pojmu značka a značka Fairtrade. Vlastní výzkum je složen z kvalitativního výzkumu ve formě hloubkového řízeného rozhovoru se zaměstnancem obchodu a kvantitativního výzkumu, konkrétněji dotazníkového šetření. Cílem této práce je na základě vytvořené analýzy doporučit návrhy změn v marketingovém komunikačním mixu značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty.
Návrh obývacího prostoru pro muže
Dudová, Klára
Tato práce má za úkol zjistit historický a současný stav prostorů a bytů pro muže prostřednictvím literární rešerše. Dále se zaměřuje na dotazníkové šetření, kterým jsou zjištěny požadavky mužů a žen na bydlení a v další části jsou výsledky dotazníku porovnány. Na základě odpovědí v dotazníku je vytvořen návrh obývacího prostoru pro muže, který je vybaven podle zájmů a přání mužů uvedených v dotazníku. Cílem celé práce je návrh prostoru, který bude vyhovovat co možná největší skupině mužů.

Viz též: podobná jména autorů
1 DUDOVÁ, Karolína
5 DUDOVÁ, Klára
8 Dudová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.