Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace 3D logické hry v JavaScriptu
Knapovský, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Dudka, Vendula (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem logické webové hry, která vznikla na základě analýzy hry Berušky 2. Jsou zde stručně představeny technologie potřebně k vývoji a také teorie nutná k pochopení postupů použitých při implementaci. Výsledné řešení je podrobeno testům, jejichž výsledky jsou podkladem pro diskuzi obecné využitelnosti technologií, které se dnes v rámci webu nově objevují.
Integrace JMS poskytovatelů třetích stran
Žiaková, Nikoleta ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Dudka, Vendula (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikací pomocí zasílání zpráv a integrací JMS poskytovatelů třetích stran do aplikačního serveru JBoss. Cílem práce bylo navrhnout a implementovat univerzální testovací sadu, která navrženou integraci jednoduše otestuje. Nejprve bylo potřebné nastudovat klíčové technologie důležité pro integraci, ke kterým patří standard Java Message Service, Java EE Connector Architecture, vybraní JMS poskytovatelé a JBoss AS. Konkrétní postupy integrace byly navrženy a popsány pro JMS poskytovatele Apache ActiveMQ, IBM WebSphere MQ a Red Hat MRG Messaging. Pro ověření funkčnosti integrace byla navržena a implementována testovací sada zaměřená na čtyři oblasti - transakce, clustering, vysokou dostupnost a výkonnost. Testování bylo automatizováno pomocí nástroje průběžné integrace Jenkins. Na závěr byla testovací aplikace použita na vyhodnocení funkčnosti integrace a porovnání jednotlivých JMS poskytovatelů a různých verzí JBoss AS.
Bounded model checking v nástroji Java PathFinder
Dudka, Vendula ; Češka, Milan (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnovaná aplikaci formální metody bounded model checking pro automatickou opravu chyb. Oprava se specializuje na chyby spojené se souběžností. Práce je zaměřena na programy napsané v jazyce Java, a proto pro verifikační metodu byl zvolen model checker Java Pathfinder, který je určen pro Java programy. Vlastní verifikační metoda spočívá v aplikaci strategie pro navigaci stavovým prostorem do místa verifikace. Z daného místa je spuštěn bounded model checking pro ověření opravy. Navigace stavovým prostorem je implementována pomocí strategie record&replay trace. Pro aplikaci bounded model checkingu jsou implementovány další parametry a moduly pro verifikaci speciálních vlastností systému, které ověřují koreknost opravy chyby. Bounded model checking se provádí v okolí opravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.