Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Daň z příjmů fyzických osob v České republice a Spojených státech amerických
Doubravová, Lucie ; Rytířová, Lucie (vedoucí práce) ; Tepperová, Jana (oponent)
Diplomová práce popisuje problematiku daně z příjmů fyzických osob v České republice a ve Spojených státech amerických a srovnává na případových studiích zdanění rodiny se dvěma dětmi ve Spojených státech amerických a v České republice. Cílem je ověřit, zda daňové zatížení rodiny s průměrnými příjmy v USA a v ČR odpovídá statistikám OECD a daňové zatížení rodiny se dvěma dětmi je přibližně stejné. Dílčí srovnání probíhá u rodiny s nadprůměrnými příjmy ze zaměstnání a zkoumá, zda rozdíly mezi dvěma státy ve zdanění bude materiální natolik, aby byl poplatník motivován vstoupit na trh práce v zahraničí. Druhá případová studie se věnuje rozdílům ve zdanění ve Spojených státech amerických z hlediska různých skupin poplatníka a potvrzuje, že průměrný benefit při podávání společného daňového přiznání manžely je 450 USD ročně. Práce dále popisuje mezinárodní zdanění s pomocí smlouvy o zamezení dvojího zdanění, pojmy jako daňové rezidentství, daňovou spravedlnost a daňovou efektivnost.
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.
Analýza nabídky open source nástrojů pro řízení informatiky
Doubravová, Lucie ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Janiš, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje čtenáři nástin možností využití open source nástrojů pro řízení provozu informatiky. V první části práce jsou nejprve stručně představena základní pravidla open source nezbytná pro správné pochopení celé problematiky a popsány licence, se kterými se uživatel v praxi může nejčastěji setkat. V následující kapitole je zmíněna metodika ITIL, jako zástupce mezinárodně používaných metodik pro řízení provozu informatiky. Jednotlivé kategorie této metodiky slouží jako základní koncept pro oblasti výběru nástrojů. V této kapitole, jsou také uvedeny a stručně popsány servery, na nichž lze nalézt největší množství open source produktů a informací o nich. Dále jsou pak představeny výběrové podmínky, které musí vybrané nástroje splňovat. Ve třetí části práce jsou uvedeny pro každou kategorii konkrétní produkty. Ke každému produktu přísluší popis jeho základní funkcionality a technických parametrů. Čtvrtá část práce se zaobírá klady a zápory často zmiňovanými ve spojitosti s open source. Pátá část pak na základě několika odkazovaných studií a analýz hodnotí celkovou vhodnost využití open source z ekonomického hlediska. V poslední části práce jsou uvedeny dva různé příklady, popisující implementaci a využívání z představených produktů v praxi. Zájemce o open source po přečtení práce získá schopnost orientace v problematice i návod, jak a kde získat případné podrobnější informace. Zároveň by měl být schopný posoudit vhodnost využití představených nástrojů v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.