Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu
Dohnal, Vojtěch ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Kubánek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu" pojednává o úloze nových médií ve volebním marketingu. Autor se v této diplomové práci snaží prokázat, jaký vliv mají nová média na úspěšnost kandidátů ve volbách. Konkrétně autor pracuje s Prezidentskými volbami 2013 v České republice, na jejichž příkladu verifikuje hypotézu, že bez užívání nových médií ve volební kampani nemohou kandidáti uspět ve volebním boji. K potvrzení či vyvrácení hypotézy autor používá metodu QCA - kvantitativně komparativní analýzu. Tento druh analýzy přináší do sociálních věd matematické prvky. Hlavním nástrojem této analýzy je práce s výroky způsobem, jak jej známe z matematiky. Kromě samotné analýzy je v diplomové práci také popsáno fungování nových médií, konkrétně pak sociálních sítí Facebook, Twitter a Youtube, tedy sociálních sítí, které jsou v České republice nejvíce využívány. Bez komplexní znalosti toho, jak výše zmíněné sociální sítě fungují nelze skutečně pochopit jejich sílu, díky které mohou ve volebních kampaních sehrát klíčovou úlohu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postavení viceprezidenta v exekutivě USA
Dohnal, Vojtěch ; Kotábová, Věra (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Práce pojednává o úřadu viceprezidenta USA, jeho pravomocech a postavení v americké exekutivě. Vzhledem k relativně skrovnému ústavnímu vymezení viceprezidentství jsou předmětem práce rovněž okolnosti historického vývoje volby této funkce a otázky nástupnictví jejího držitele do úřadu prezidenta. Výběr viceprezidenta Spojených států amerických bývá z mnoha důvodů významným a veřejností dychtivě očekávaným rozhodnutím prezidentského kandidáta před prezidentskými volbami, proto další otázkou, jíž se práce zabývá, je problematika vlivu nominace viceprezidenta na prezidentskou kampaň.
Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu
Dohnal, Vojtěch ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Kubánek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu" pojednává o úloze nových médií ve volebním marketingu. Autor se v této diplomové práci snaží prokázat, jaký vliv mají nová média na úspěšnost kandidátů ve volbách. Konkrétně autor pracuje s Prezidentskými volbami 2013 v České republice, na jejichž příkladu verifikuje hypotézu, že bez užívání nových médií ve volební kampani nemohou kandidáti uspět ve volebním boji. K potvrzení či vyvrácení hypotézy autor používá metodu QCA - kvantitativně komparativní analýzu. Tento druh analýzy přináší do sociálních věd matematické prvky. Hlavním nástrojem této analýzy je práce s výroky způsobem, jak jej známe z matematiky. Kromě samotné analýzy je v diplomové práci také popsáno fungování nových médií, konkrétně pak sociálních sítí Facebook, Twitter a Youtube, tedy sociálních sítí, které jsou v České republice nejvíce využívány. Bez komplexní znalosti toho, jak výše zmíněné sociální sítě fungují nelze skutečně pochopit jejich sílu, díky které mohou ve volebních kampaních sehrát klíčovou úlohu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postavení viceprezidenta v exekutivě USA
Dohnal, Vojtěch ; Kotábová, Věra (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Práce pojednává o úřadu viceprezidenta USA, jeho pravomocech a postavení v americké exekutivě. Vzhledem k relativně skrovnému ústavnímu vymezení viceprezidentství jsou předmětem práce rovněž okolnosti historického vývoje volby této funkce a otázky nástupnictví jejího držitele do úřadu prezidenta. Výběr viceprezidenta Spojených států amerických bývá z mnoha důvodů významným a veřejností dychtivě očekávaným rozhodnutím prezidentského kandidáta před prezidentskými volbami, proto další otázkou, jíž se práce zabývá, je problematika vlivu nominace viceprezidenta na prezidentskou kampaň.
Porovnání zásad zpracování KPÚ v ČR a v zahraničí
DOHNAL, Vojtěch
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním pozemkových úprav v České republice a vybraných zemích. Vybrané země k porovnání jsou Polsko, Litva a Nizozemsko. Při porovnání jsem se zaměřil na zákony, které problematiku pozemkových úprav řeší. U každé země je krátký úvod a následně popsán průběh pozemkových úprav, jejich definice, formy, účastníci, financování atd. V závěru je poukázáno na hlavní rozdíly mezi porovnávanými zeměmi a Českou republikou.
Možnosti získávání prostorových dat v prostředí internetu.
DOHNAL, Vojtěch
V dnešní době internetu a navigačních technologii se papírové mapy pomalu stávají minulostí. S příchodem nových technologií se nové mapy vytvářejí již v digi-tální podobě pomocí vektorového kreslení a staré mapy jsou přeměňovány do digi-tální podoby. Tyto údaje mohou být dále zveřejňovány na internetu a je možné s nimi dále pracovat v Geografickém informačním systému. V této práci jsem se snažil pro-studovat, popsat a porovnat možnosti, které nabízejí různá webová rozhraní.

Viz též: podobná jména autorů
6 DOHNAL, Vojtěch
5 Dohnal, Vladimír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.