Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
More-than-human cohabitation: gentrification, displacement and belonging
Dědková, Linda ; Lorenz - Meyer, Dagmar (vedoucí práce) ; Kolářová, Kateřina (oponent)
More-than-human cohabitation: gentrification, displacement and belonging Více-než-lidská městská spolužití: gentrifikace, vysídlení a sounáležitost Linda Dědková Tato práce zkoumá vysídlení a gentrifikaci na příkladu obchodního domu Karstadt na Hermannplatz v Berlíně. Ekofeministická kritika binarity mezi přírodou a kulturou je ústředním bodem mého argumentu, že gentrifikace a vysídlení jsou ovlivňovány komplexními přírodními a kulturními procesy. Práce využívá kombinaci etnografické terénní práce, rozhovorů a afektivního čtení historických materiálů ke zkoumání historických souvislostí mezi konstrukcím tohoto obchodního domu Karstadt ve 20. letech 20. století a jeho současnou situací. Gentrifikace znamená vice než architektonickou a demografickou transformaci sousedství, a má často kořeny v intersekcionálním útlaku. Vysídlení zahrnuje také složité více- než-lidské vztahy a procesy, jako jsou způsoby nakupování, a narušuje komplexní místní ekologie. A konečně, agentnost materiálů má přímý vliv na transformaci budov a čtvrtí. Studie ukazuje, že mimolidští činitelé mohou hrát zásadní a dynamickou roli ve vzájemně propojených ekonomických, kulturních a ekologických procesech, které způsobují gentrifikaci. Klíčová slova: více-než-lidské vztahy, gentrifikace, sounáležitost, vysídlení, naturecultures,...
Branded entertainment možnosti plynoucí ze spolupráce zábavníh o a reklamního průmyslu
Dědková, Linda ; Drocár, Jakub (vedoucí práce) ; LAMPEROVÁ, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou nástroje branded entertainment. Jejím cílem je představit branded entertainment a jeho potenciál v dnešní době a blízké budoucnosti. Nahlíží na branded entertainment jako model spolupráce zábavního a reklamního průmyslu. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován pojem branded entertainment i další důležité pojmy. V druhé kapitole jsou popsány nedávné změny v mediálním světě a jejich důsledky. Třetí kapitola podrobně rozebírá princip fungování branded entertainmentu a jeho specifika a uvádí aktuální příklady v českém i mezinárodním kontextu. V závěrečné kapitole je podrobně analyzován jeden z českých příkladů, jehož cílem je zjištění postojů tří klíčových subjektů při vzniku konkrétního projektu branded entertainmentu a ověřit teoretická východiska z předchozích kapitol. V závěru práce je vyslovena zobecnující hypotéza týkající se fungování a využítí branded entertainmentu a možného vývoje v budoucnu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Dědková, Lenka
4 Dědková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.