Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Futuristický kokpit moderního letounu
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca poukazuje na historický vývoj letových prístrojov, diskutuje trendy v dizajne letových ukázateľov a kladie si za cieľ predstaviť moderný kokpit zjednocujúci hlavné letové prístroje, ktoré dopĺňa dátami z podsystémov lietadla. Návrh sa zakladá na aktuálne používaných letových displejoch Boeingu 737-800, tvoriacich systém EFIS, ktorý graficky inovuje a rozširuje o ďalšiu funkcionalitu. Výsledkom je niekoľko konceptov, ktoré sa následne implementujú prostredníctvom novo vytvoreného systému užívateľského rozhrania.
Interaktivní manipulace s 3D objekty se silovou zpětnou vazbou
Bělín, Jan ; Chudý, Peter (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
K moderní názorné manipulaci s objekty ve virtuálním prostoru se přidává i možnost fyzické haptické interakce. Haptická technologie je v náplni této diplomové práci zastoupena zařízením SensAble Phantom Omni a souvisejícím toolkitem OpenHaptics. Čtenář je v úvodu seznámen s matematickými základy manipulace a s historií i současností haptických technologií. Následuje představení toolkitu OpenHaptics a především popis haptických knihoven HDAPI a HLAPI, které jsou jeho součástí. Tento základ byl použit při tvorbě demonstračních aplikací, jenž názorně ukazují základní i rozšířené možnosti haptického zařízení Phantom Omni. Aplikace se snaží ukázat funkčnost na příkladech integrující známé elementární fyzikální zákony a jevy.
Design of Guidance, Navigation and Control for Vertical Landing of a Reusable Rocket Booster
Király, Adrián ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on the development of guidance, navigation and control system for a reusable rocket booster. To achieve this goal, a simulation model of the rocket was developed using the Simulink environment. A custom aerodynamic model for this simulation was created, based on data obtained from CFD software. For demonstration of the achieved results, a 3D interactive visualization tool was also created as a part of this work.
Simulátor automobilových závodů ve 3D
Kantor, Roman ; Chudý, Peter (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá některými metodami pro tvorbu počítačových her, jimiž jsou myšleny převážně hry simulující trojrozměrné závody aut, konkrétně závody pro dva hráče. Pro jednotlivé problémy, se kterými se tvorba těchto her střetává, jsou rozebrány různé metody jejich řešení. Následně je popsán program simulující dané závody. Program prakticky využívá některé z popsaných metod a také grafickou knihovnu OpenGL.
Modern Flight Control System Design and Evaluation
Vlk, Jan ; Holzapfel, Florian (oponent) ; Rzucidlo, Pawel (oponent) ; Mathan, Santosh (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This thesis addresses the research on modern methods in automatic Flight Control System design and evaluation, as seen from the perspective of state-of-the-art and future utilization on Unmanned Aerial Systems. The thesis introduces a Flight Control System design process with a special emphasis on the Model-Based Design approach. An integral part of this process is the creation of the aircraft's mathematical model employed in the flight control laws synthesis and the composition of a simulation framework for the evaluation of the automatic Flight Control System's stability and performance. The core of this thesis is aimed at flight control laws synthesis built around a unique blend of optimal and adaptive control theory. The researched flight control laws originating from the proposed design process were integrated into an experimental digital Flight Control System. The final chapter of the thesis introduces the evaluation of the designed automatic Flight Control System and is divided into three phases. The first phase contains the Robustness Evaluation, which investigates the stability and robustness of the designed control system within the frequency domain. The second phase is the controller's Performance Evaluation employing computer simulations using created mathematical models in the time domain. As for the final phase, the designed Flight Control System is integrated into an experimental aircraft platform, serving as a testbed for future Unmanned Aerial Systems, and subjected to a series of flight tests. 
3D Autoškola
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca rieší problematiku simulácie pravidiel cestnej premávky a interaktívneho začlenenia užívateľa aplikácie do scény , pričom mu umožňuje aplikovať jeho schopnosti a vedomosti z oblasti pravidiel cestnej premávky priamo v scéne virtuálneho sveta . Aplikácia odhaľuje priestupky spáchane užívateľom a informuje ho o tom. Práca bola realizovaná pomocou technológie Unity 3D . Pre tvorbu a editáciu 3D objektov a častí scény , mapovanie textúr na 3D objekt , tvorbu a mapovanie materiálov na 3D objekty je využívaný nástroj Blender.
Zobrazení letových informací cestujícím
Alfery, Vladimír ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Cílem práce je umožnit pasažérům zobrazit aktuální letové informace, které vidí piloti v pilotní kabině. Tyto informace jsou zobrazitelné na elektronickém zařízení, připojeném k interní bezdrátové síti v letadle. Pro zaručení kompatibility se jedná o webovou aplikaci využívající CesiumJS knihovnu pro zobrazení virtuálního pohledu z kokpitu, která podporuje operační systémy Windows, OS X, iOS a Android.
Generátor vizitek
Šerý, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Vizitky dnes patří k běžné denní komunikaci jako snadný nástroj pro výměnu základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, která bude každému umožňovat vytvořit si vizitku odpovídající patřičným typografickým zákonitostem. Výstupem aplikace je PDF soubor obsahující vizitky a ořezové značky a je tak připraven k okamžitému tisku a rozřezání na jednotlivé vizitky.
Rozhodovací metody v managementu rizik
Janošík, Petr ; Chudý, Peter (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou managamentu rizik v projektech IT. Vysvětluje důležitost řízení rizik v projektech a ukazuje možné postupy a metody, jak rizika řídit a analyzovat. Po vysvětlení základních pojmů a jednotlivých fází řízení rizik je práce zaměřena na dvě metody analýzy rizik, a to na analýzu stromu chyb a analýzu stromu událostí. Je zde vysvětlen postup použití obou metod jak pro kvantitativní, tak pro kvalitativní analýzu. V druhé polovině práce je uveden návrh aplikace pro podporu analýzy rizik za pomoci analýzy stromu chyb a stromu událostí, na který navazuje popis implementace navrženého systému ve webovém prostředí s využitím nástrojů jQuery, Nette Framework a Dibi.
Electronic Flight Bag
Lehocký, Gabriel ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This thesis describes the standards, types and use of the Electronic Flight Bag systems in aviation. It further discusses the design and implementation of an application based on the European regulations for General Aviation pilots for tablet devices with an Android operating system. The main features of the designed application are the flight manual, the flight publications and document browser and reader, user centered flight navigation, weight and balance calculation, and other interactive calculations.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 CHUDÝ, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.