Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D demo pro holografický displej
Kulda, Lukáš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Výsledkem této práce je 3D demo pro holografický displej vizualizující družicová data na povrchu zeměkoule. Pro získání vizualizovaných dat bylo využito Earth Engine API od společnosti Google. Scéna 3D modelu a uživatelské rozhraní byly vytvořeny pomocí vývojového prostředí Unity, a zobrazeny na holografickém displeji Looking Glass, který scénu uvádí do prostoru.
Blender add-on pro vizualizaci dat
Doležal, Zdeněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
S rostoucím zájmem o vizualizační techniky se nabízí možnost rozšíření již existujícího software pro 3D počítačovou grafiku o tvorbu vizualizací. Práce se zabývá vizualizací dat obecně, výběrem vhodných vizualizací, návrhem, vytvořením a zveřejněním add-onu pro vizualizaci dat do open-source programu Blender. Blender je díky této práci rozšířen pomocí Python API o rozhraní pro načtení dat a generování běžné používaných grafů. Publikovaná implementace byla zhodnocena uživatelským průzkumem a je dostupná open-source.
Procedurální město
Dolejška, Daniel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat konfigurovatelný nástroj (program), který bude schopen sestavit model města. Program používá knihovnu OpenGL pro vizualizaci a principů procedurálního generování k vytváření jednotlivých modelů (terén, budovy, silnice, ...). Proces generování má mnoho nastavitelných proměnných, které mají přímý dopad na vzhled, velikost i složitost jednotlivých modelů. Vytvořené modely je možné exportovat do souboru a dále upravovat v programech pro práci s 3D grafikou.
Inovativní herní demo v Unity
Schneider, Michael ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.
Simulace pevných těles
Leitner, Denis ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na simuláciu fyziky pevných telies v reálnom čase. Popisuje základné postupy používané pri hernom vývoji zamerané na detekciu kolízie medzi konvexnými mnohostenmi. Ďalej popisuje riešenie zistenej kolízie a spôsob simulácie dynamiky pevných telies. Zaoberá sa takisto aj návrhom a implementáciou simulátoru pevných telies v jazyku C++. Na vykresľovanie scény je použité OpenGL.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Simulace křehkých těles
Chlubna, Tomáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených s rozkladem objektů na částečky a zapojení těchto fragmentů původního objektu do simulace. Popis a zhodnocení možných řešení tohoto problému a návrh s referenční implementací takové simulace jsou cíle této práce.
Knihovna pro detekci kolizí
Chlubna, Tomáš ; Španěl, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problém detekce kolizí netriviálních polygonálních modelů v trojrozměrném prostoru. Obecně existují postupy, jak tyto kolize matematicky vyjádřit a vypočítat. Pro použití v oblasti informačních technologií jsou však takové metody často nepoužitelné z hlediska výkonu a paměťové náročnosti. Také oproti reálnému světu je třeba pracovat s diskrétním časem, což vede k nutnosti implementace algoritmů, schopných nejen kolize detekovat v daném časovém okamžiku, ale také je předvídat podle dostupných informací o pohybu objektů ve scéně. Návrh řešení vychází zejména z technik používaných v odvětví herního vývoje a fyzikálních simulací. V práci jsou tedy zahrnuty i mechanismy pro optimalizaci, reprezentaci scény a její vykreslování s využitím grafické karty.  

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.