Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí103 - 112další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedurálně generovaný lens flare efekt pro Blender
Volf, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Lens flare je obrazový efekt způsobený nechtěným odrazem světla v čočkovém systému fotoaparátu. Cílem této práce je simulovat tento efekt v aplikaci pro tvorbu 3D obsahu Blender. Generovaný efekt je potom vložitelný do výsledného obrázku. Projekt je navržen jako doplněk do aplikace. Doplněk nabízí uživateli několik parametrů pro nastavení žádaného výsledku.
Inovativní herní demo
Kazík, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit procedurální generátor, který vygeneruje herní mapu na základě schopností herní postavy. Práce zkoumá vlastnosti již existujících řešení - tedy her, jež obsahují procedurálně generované prostředí, anebo prostředí, k jehož zdolání jsou vyžadovány speciální schopnosti herní postavy. Následně se zabývá nezbytnými základy jak vývojového prostředí pro vývoj her, tak procedurálního generování. Na základě získaných informací se poté zaměřuje na návrh a implementaci herní postavy i procedurálního generátoru mapy.
Částicový modul pro GPUEngine
Sobol, Jan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat částicový modul, který bude rozšiřovat grafický toolkit GPUEngine. Částicový modul je rozhraní určené k tvorbě částicových systémů. Modul je navržen jako soubor rozšiřitelných tříd, do kterých uživatel doplňuje vlastní implementaci. V práci jsou rozebrány techniky realizace částicových systémů. Do toho spadá způsob uložení dat, ze kterých jsou implementovány techniky Array of Structures a Structure of Arrays. Práce se zabývá rozdíly mezi simulací částicových systémů na CPU a GPU, poskytuje nástroje k jejímu provedení. Výsledkem práce je znovupoužitelná knihovna umožňující tvorbu částicových systémů, určených jak pro typické vizuální použití známé z počítačových her, tak pro účely simulace a procedurálního modelování. Součástí je také demonstrační aplikace s předpřipravenými ukázkami částicových systémů.
Raspberry Pi - modelové úlohy
Klobušický, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo zhrnutie aktuálnych riešení a projektov ktoré používajú Raspberry Pi a implementácia úloh ktoré by mohli byť riešené na Raspberry Pi. Úlohy by mali byť určené pre edukatívne a demonštračné účely. Prvou úlohou je framework pre spracovanie zvukových dát. Druhou úlohou je Informačný systém ktorý získava a zobrazuje dáta zo senzoru na meranie teploty a vlhkosti. 
Porovnání metod pro rozklad křehkých těles na GPU pomocí 3D Voroného diagramu
Ončo, Michael ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvářením Voroného diagramu ve 3D pomocí grafické karty. Zaměřuje se na jednotlivé algoritmy, které z množiny bodů tento geometrický útvar vytváří a na jejich porovnání. V rámci práce jsou implementovány dva algoritmy.  První je založený na vytvoření Delaunayho tetrahedralizace pomocí paralelního štěpení a transformací čtyřstěnů. Potom je tento útvar převeden na Voroného diagram. Druhý implementovaný algoritmus paralelně vytváří jednotlivé buňky postupným vyhledáváním nejbližších bodů v jejich okolí a osekáváním modelů pomocí vzniklých rovin.  Testování poukazuje na výhody a nevýhody jednotlivých algoritmů a v jakých případech se jejich rychlosti liší. Hlavně je zde upozorněno na citlivost druhé metody s ohledem na nevhodné rozložení bodů uvnitř obalového tělesa. Dále je poukázáno na pomalejší začátek algoritmu vytvářejícího Delaunayho triangulaci. Je ale zjevná i jeho výborná optimalizace pro práci s velkým počtem bodů.
Zachytávání a komprese videa na vestavěných zařízeních
Dušek, Oto ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
 Průmyslové kamery se často využívají pro aplikaci strojového učení. Tyto kamery však produkují velký datový tok a při zpracování videa dále od kamery je potřeba ho redukovat. Problém se snaží vyřešit tato práce. Zaobírá se návrhem systému vhodného pro zachytávání videa z průmyslových kamer, jeho komprimaci a další distribuci aplikacím, které ho zpracovávají. Kromě samotného návrhu popisuje i vhodné technologie použitelné pro vývoj takové multimediální aplikace. V případě tohoto systému byly například využity multimediální frameworky FFmpeg a GStreamer, jež značně zjednodušují implementaci jeho nejdůležitějších částí.
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Procedurální generování krajiny v Unity
Vymer, Dennis ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním krajin. Cílem je navrhnout a implementovat aplikaci, která dokáže vygenerovat krajinu na základě uživatelských vstupů. Práce zahrnuje generování výškové mapy a vodních ploch, aplikaci textur, polohování vegetace a simulaci eroze. Důraz je kladen na uživatelské rozhraní při tvorbě výškové mapy, jelikož výšková mapa ovlivní všechny následující kroky.
Procedurální generování v Unity
Goš, Pavel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření procedurálního generátoru podzemních kobek v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj a implementace procedurálního generování půdorysu mapy za využití Perlinova šumu a její následné výplně objekty.
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Hanko, Zdenko ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the process of making graphical intro, where the executable file on the output is within 64kB. For it's creation an OpenGL is used together with various methods designated for similar problems. The result is a graphical scene, which shows a village surrounded by walls and towers. The final demo is not larger than 64kB.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí103 - 112další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.