Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Marketing analysis of brands Mary Kay and DM
Burdová, Beáta ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Marketingová analýza značek Mary Kay a DM. Práce definuje dvě velmi silné značky, které se na trhu nacházejí již několik desítek let. Hlavním cílem mé práce je porovnat vnímání jednotlivých značek lidmi a přiblížit se k výsledku jejich vnímání. V teoretické části je definován marketing, marketingový a komunikační mix a jejich jednotlivé složky, a také zákazník a značka. Praktická část se zabývá rozebráním a zhodnocením výsledků získaných z dotazníkového šetření a příslušnými komentáři.

Viz též: podobná jména autorů
1 Burdová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.