Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum sedimentů přehrad‚ nádrží a jezer - zhodnocení rizik a návrhy opatření: Erozní a transportní procesy v povodí VN Brno
České vysoké učení technické v Praze, fakulta stavební, Katedra hydromeliorací a krajinného inženýrství, Praha ; Česká geologická služba , Praha ; Vrána, Karel ; Bečvář, Martin ; Krása, Josef ; Dostál, Tomáš ; Müller, Pavel
Cílem projektu byla aktualizace mapy ztráty půdy a transportu sedimentu, půdní mapy BPEJ a revize hodnot faktoru erozní účinnosti deště. Určení množství sedimentu ve vodních nádržích. Byly lokalizovány hlavní zdrojové plochy sedimentu v povodí s odhadem jejich významu pro celkový transport sedimentu do VN Brno a VN Vír. VN Brno byla vybrána jako významný multifunkční zdroj v brněnské oblasti. Jako významná rekreační oblast je trvale poškozována zákazy koupání v důsledky přemnožení sinic.
Návrh strategie malého a středního podniku v oblasti spotřební elektroniky
Švancara, Miroslav ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Bečvář, Martin (oponent)
V teoretické části je popsána charakteristika malých a středních podniků. V analytické části autor představil společnost K+B Expert a její přímou konkurenci. Společnost K+B Expert podniká v oblasti spotřební elektroniky. V ČR má 19 maloobchodních prodejen. Rozhodla se na základě strategického plánu rozšířit své působení na trhu spotřební elektroniky v rámci horizontální sítě. Dle situační analýzy autor vybral Karlovarský kraj. Zapojením všech investičních kroků a režijních potřeb byla vytvořena holá provozovna, do které bylo potřeba navozit zboží a umístit jej do předem připravených regálů. Následovala propagační akce -- show pro otevření nové provozovny. Společnost K+B Expert jako součást sítě Expert ČR využila marketingovou koncepci této společnosti. Výběr reklamních prostředků provedli marketingoví specialisté a dle porovnání účinnosti byl jako nejefektivnější reklamní nástroj vyhodnocen reklamní leták, který dle vyplněných dotazníků uvedlo přesně 55% dotázaných respondentů jako hlavní zdroj zjištění otevření budoucí prodejny elektro a chystané reklamní akce. Dále byl použit rozhlas, billboardy, inzerce v novinách a reklamní poutače. Přestože skutečné finanční náklady vynaložené na uvedenou reklamní akci byly vyšší než původní plán (skutečné náklady činily 836.500 Kč), počítacími boxy prošlo celkem 8.560 návštěvníků, což bylo více než očekávaná návštěvnost. I celkový obrat prodejny byl vyšší než plánovaný - skutečný obrat činil 4,36 mil. Kč, což je o 9% více, než bylo předpokládáno. V celkovém pohledu může být tato akce zhodnocena jako vydařená a společnost K+B Expert, s.r.o. se může poohlížet po dalším regionu, do kterého rozšíří svoji působnost.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bečvář, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.