Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroba a konstrukce čepového spoje pomocí CNC technologie
Baráková, Jana
Hlavním cílem této práce je prozkoumání problematiky konstrukčních spojů a CNC technologie, získání informací a následně jejich využití při návrhu a výrobě CNC čepového spoje. Obsahem práce je vysvětlení základních pojmů, vyhledání zdrojů, provedení rešerší, uvedení historických souvislostí a základních informací na dané téma. Teoretická část obsahuje témata týkající se konstrukčních spojů obecně, tradičních spojů, CNC spojů, NC a CNC strojů, CAD a CAM systémů a tvorby NC programů. Součástí práce je vytvoření návrhu CNC čepového spoje a jeho aplikace na konkrétním výrobku. Na návrh navazuje výběr a použití vhodných materiálů, tvorba výkresové dokumentace, 3D modelů a vizualizací daného výrobku. Výsledkem této práce by měl být vyrobený prototyp navrženého produktu. V závěru jsou zhodnoceny výsledky, vzniklé problémy a jejich řešení.
Návrh začlenění problematiky Průmysl 4.0 do výuky oboru Nábytkářská a dřevařská výroba
Baráková, Jana
Hlavním cílem práce je návrh začlenění problematiky Průmysl 4.0 do výuky oboru vzdělávání 33-42-M/01 Nábytkářská a dřevařská výroba. Práce by měla poskytnout základ pro zpracování a začlenění této problematiky do školního vzdělávacího programu a následně i do výuky. Současně s tím by výsledný návrh měl sloužit jako podklad pro tvorbu tematického plánu a pro přípravu učitele na výuku. Obsahem bakalářské práce je teoretické vymezení základních pojmů a informací k danému tématu a následně jejich praktické uplatnění při tvorbě návrhů a řešení. Teoretická část se zabývá především oblastmi jako je plánování výuky, didaktická analýza učiva a pedagogické dokumenty, zejména rámcové a školní vzdělávací programy. Součástí je i obecné vymezení problematiky Průmysl 4.0 a její souvislost se vzděláváním. Na teoretickou část navazuje návrh na praktické začlenění výše zmíněné problematiky do výuky na střední škole, který by měl pomoct učitelům při zpracování, přípravě a vyučování daného tématu. Vlastní návrh je koncipován tak, aby bylo možné toto téma začlenit do školního vzdělávacího programu. Výsledkem je tedy soubor učiva a výsledků vzdělávání, které jsou doplněny obecným cílem, charakteristikou učiva, možnostmi realizace výuky apod. Koncept je možné využít pro samostatný předmět, nebo je možné začlenit jednotlivá témata do učebních osnov více předmětů, podobně jako průřezová témata. Součástí práce je také její zhodnocení, diskuse výsledků, vzniklých problémů a návrhy jejich řešení. Bakalářská práce je přínosem nejen vlastním návrhem, ale i tím, že zmiňuje aktuální téma Průmysl 4.0. Svým obsahem a výsledky také upozorňuje na význam této problematiky a její souvislost se vzděláváním.
Dispoziční řešení bytu a jeho barevnost
Baráková, Jana
Tato bakalářská práce je zaměřena především na působení barev v interiéru a dispoziční řešení bytu. Je zde zejména rozebráno, jak jednotlivé barvy ovlivňují prostor, ale i jejich vliv na člověka. Dále jsou zde popsané dispozice bytu a vhodná orientace místností podle světových stran. Součástí této práce je i dotazníkové šetření, které má pomoci analyzovat, jak lidé vnímají barvy v interiéru. V závěru jsou zhodnoceny dispozice a barevnost tří bytů s návrhy možného vylepšení pro lepší představu o problematice.

Viz též: podobná jména autorů
1 BARÁKOVÁ, Jaroslava
1 Baráková, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.