Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Agenda setting Pavla Novotného v českém mediálním prostředí
Bílá, Anja ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Jansa, Petra (oponent)
Základem teorie agenda-setting je fakt, že témata, která jsou zdůrazňovaná v médiích, se stávají důležitá i pro jejich publikum. Rozšířenou představou je, že těmi, kdo tedy nastoluje agendu, jsou média. Nicméně to zcela neodpovídá skutečnosti. Sdělovací prostředky pouze umožňují rychlé šíření novinek, nejsou to původci témat. Pavel Novotný, česká celebrita a politik, dříve bulvární novinář, momentálně starosta Městské části - Praha Řeporyje, je považován za původce mnoho mediálních kauz v českém prostředí. Bakalářská práce zkoumá pomocí sumarizačního softwarového nástroje aktivitu Pavla Novotného na sociální síti Facebook v průběhu vybraných mediálních kauz. Rovněž zkoumá pomocí mediální databáze aktivitu médií. Jejím cílem je aplikovat teorii agenda- settingu na osobě Pavla Novotného. V teoretické části této práce se autorka zabývá tématy celebrit na politickém poli, mikro- celebritám na sociálních sítích a transformací politické komunikace. Dále je zde popsána osoba Pavla Novotného a představena teorie agenda-setting. V praktické části bakalářské práce je pak provedena analýza aktivity Pavla Novotného na sociální síti Facebook v průběhu vybraných mediálních kauz a článků v médiích s týmž tématem. Dále je porovnána míra mediální pozornosti Pavla Novotného s dalšími politickými subjekty.
Aktivita politických stran a hnutí na sociální síti Facebook před volbami do Evropského parlamentu v roce 2019
Bílá, Anja ; Hájek, Lukáš (vedoucí práce) ; Stauber, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci českých politických stran na sociální síti Facebook v předvolebním období voleb do Evropského parlamentu v roce 2019. Cílem práce je analýza a příslušná interpretace dat z předvolebních kampaní jednotlivých politických stran, které získaly v předmětných volbách mandát. Teoretická část této bakalářské práce popisuje vybrané teorie politické komunikace na sociálních médiích. Dále představuje demografickou strukturu uživatelů, kteří využívají sociální média v České republice. V poslední řadě se věnuje nástrojům politického marketingu na sociální síti Facebook. Praktická část práce analyzuje aktivitu politických stran na sociální síti Facebook, která byla součástí předvolebních kampaní. Relevantní pro tuto práci jsou politické strany, jež získaly mandát v předmětných volbách. Tato data jsou vybrána a analyzována pomocí softwaru ZoomSphere. Jedná se vyhodnocení popularity jednotlivých politických subjektů, tedy kolik má politická strana sledujících a zdá má, případně jak velkou, odezvu případných voličů konkrétní politické strany na této sociální síti. Dále je pak analyzována četnost zveřejněných příspěvků politických aktérů, časová posloupnost sdělení a jejich struktura.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bila, Alla
4 Bilá, Alexandra
2 BÍLÁ, Alena
4 Bílá, Adéla
2 Bílá, Alena
4 Bílá, Alexandra
1 Bílá, Alice
1 Bílá, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.