Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Following the path of discovering fractions
Tichá, Marie
Study on possibilites of utilisation translation between modes of representation as a tool for diagnosing in the course of study of images, level of understanding, misunderstanding and obstacles for understanding of the motion of fraction.
Zkvalitňování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Kultivace sebereflexe učitelů a soustavné provádění kolektivní reflexe může měnit charakter a zkvalitńovat osobnostně orientované vzdělávání. Proto se snažíme o vytváření podmínek, které podporují realizaci těchto aktivit. V tomto příspěvku ukazujeme, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v procesu.
Kompetence učitele a akční výzkum ve vyučování matematice
Tichá, Marie ; Hošpesová, A. ; Macháčková, J.
V příspěvku je zdůrazněna významná role systematického provádění sebereflexí a kolektivních reflexí v profesním rozvoji učitele. Reflexe a akční výzkum jsou ukázány jako klíčové prvky v rozvíjení oborově didaktické i pedagogické kompetence učitele a tím i ve zkvalitňování vyučování matematice. Východiskem jsou videozáznamy z realizace vyučovacích experimentů navržených učiteli.
Kolektivní reflexe ve vyučování matematice
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
V příspěvku je ukázáno, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v průběhu přípravy, realizace, analýzy a hodnocení několika vyučovacích experimentů. Je naznačen růst oborově-didaktické kompetence učitelů. Podkladem pro napsání článku jsou videozáznamy vyučovacích hodin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.