Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Turistický produkt v regionu Jižní Čechy
Jakešová, Michaela ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné nabídky a předpokladů cestovního ruchu ve městě Jindřichův Hradec. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout nový potenciální turistický produkt, který je v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu. Navrhovaný produkt je konstruován tak, aby zvýšil doposud nízkou délku pobytů ve městě. Krátká délka pobytů a zároveň nízký počet přenocování byly hlavním motivem pro výběr města Jindřichův Hradec v turistickém regionu Jižní Čechy. Cíle je dosaženo za pomoci metody srovnávání, analýzy a syntézy. V závěru je navrhnut a popsán turistický produkt pod názvem Za poznáním Jindřichohradecka na kole.
Předpoklady pro rozvoj náboženského cestovního ruchu ve vybrané oblasti
Jálová, Marie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza předpokladů pro rozvoj náboženského a poutního cestovního ruchu v oblasti severního Slovácka. Teoretická část zkoumá vymezení a charakteristiku tohoto druhu cestovního ruchu v Evropě a České republice. Praktická část se soustředí na vybranou oblast východní Moravy. Zkoumá zde předpoklady pro rozvoj náboženského a poutního cestovního ruchu a navrhuje opatření, která by při splnění návazných podmínek mohla přispět ke zvýšení zájmu turistů o tuto oblast v souvislosti s tímto druhem turismu.
Analýza předpokladů vybrané turistické destinace
Smetanová, Hana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je provést analýzu předpokladů pro cestovní ruch vybrané turistické destinace, konkrétně Malé Morávky a Karlova pod Pradědem. Výsledky analýzy budou porovnávány s výsledky již existující analýzy potenciálu. Na základě obou analýz a názorů třetích osob bude provedena SWOT analýza. V souladu s určenou strategií vyplývající ze SWOT analýzy bude navrženo několik doporučení pro rozvoj cestovního ruchu v analyzovaném území.
Podnikatelský plán v oblasti cestovního ruchu
Malíková, Alžběta ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na vybudování Zá-bavního parku pro děti v regionu Valašsko, který bude sloužit jako podpůrný dokument pro jednání s různými institucemi, které budou do projektu zapojeny. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část -- teoretická - je věnována obecnému popisu cestovního ruchu, jeho vymezení, přínosům a rizikům, typologii a stručně je zde také zmíněna charakteristika cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Dále je v teoretické části definován podnikatelský plán a postupy a zásady při tvorbě tohoto plánu. Druhá část -- praktická - je věnována přípravě samotného podnikatelského plánu na vybudování Zábavního areálu pro děti v regionu Valašsko. Byly zde využity a uvedeny informace o návštěvnosti kraje, byl popsán současný stav a stav, kterého by mělo být také díky vytvoření podnikatelského plánu dosaženo.
Marketing v cestovním ruchu
Kindl, Martin ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce, se věnuje tématu marketingu v oblasti cestovního ruchu a především jeho specifikům pro toto odvětví. Teoretická část shrnuje obecné poznatky o cestovním ruchu a marketingu, s cílem seznámit čtenáře s touto problematikou. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní cestovní kancelář a její produkt. Jejím cílem je podrobně rozebrat a zanalyzovat tento produkt po marketingové stránce a navrhnout případně změny a zlepšení pro cestovní kancelář.
Marketing města Český Brod
Thomesová, Vendula ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem města Český Brod. Cílem práce je zanalyzování marketingových aktivit města a následné navrhnutí doporučení na zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z teorie marketingu cestovního ruchu. Praktická část nejprve představuje město Český Brod a poté se věnuje zhodnocení marketingových aktivit města. Tato analýza je uskutečněna formou SWOT analýzy a sestavením marketingového mixu, který odráží výsledky ankety, která byla provedena na území města Český Brod. Závěrečná kapitola navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit a k rozvoji cestovního ruchu města.
Vliv hospodářské krize na evropský cestovní ruch
Švanda, Pavel ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Diplomová práce na základě nejnovějších statistických údajů analyzuje dopad hospodářské krize na klíčové makroukazatele evropského cestovního ruchu (příspěvek k HDP, zaměstnanost, návštěvnost). Vývoj těchto ukazatelů komparuje v rámci evropského prostoru. Následně se zabývá konkrétními dopady a rozdílnými obrannými strategiemi na úrovni evropské, národní a úrovni soukromých subjektů. Tyto strategie porovnává, posuzuje jejich společné a rozdílné znaky a dále je analyzuje z pohledu využití obecných doporučení mezinárodních organizací či EU. Hodnotí účinnost zvolených strategií a sestavuje doporučení pro minimalizaci následků krize pro cestovní ruch.
PPP projekty
Švanda, Pavel ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Ornst, Jan (oponent)
Práce dokumentuje současnou situaci v oblasti PPP projektů v ČR (PPP = Public Private Partnerships, tj. partnerství veřejného a soukromého sektoru).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 ŠVANDA, Pavel
1 Švanda, P.
3 Švanda, Petr
1 Švanda, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.