Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Instagram Influencer Marketing - analýza úspěšnosti propagačních příspěvků
Špičková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
S rostoucí oblibou marketingu na sociálních sítích chce každá firma propagovat svůj produkt co nejúčinněji a je si vědoma toho, že využití influencera může mít velmi pozitivní dopad na jejich komunikační kampaň. Cílem diplomové práce je za pomocí propojení kvalitativní a kvantitativní analýzy zmapovat nejčastější prvky v propagačních příspěvcích influencerů na platformě Instagram, které vedou ke zvýšenému zájmu publika. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nových médií, sociálních sítí, aplikace Instagram a oblíbeného Instagram Influencer Marketingu. V rámci výzkumu je stanovena hlavní a vedlejší výzkumná otázka a formulováno deset hypotéz, z nichž jedna se nepodařila potvrdit. V první fázi výzkumu bylo zjištěno několik faktorů, které byly v druhé fázi výzkumu analyzovány a vedly k interpretaci výsledků práce. Na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu lze konstatovat, že nejvíce zvyšují zájem virtuálního publika propagační příspěvky z módního průmyslu, které jsou zveřejněny jako neplacená propagace formou fotografie, je na nich zobrazena osoba a není vidět logo firmy, která je propagována.

Viz též: podobná jména autorů
1 Špičková, Markéta
2 Špičková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.