Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj vozů Formule 1
Šopík, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem vozů formule 1 od počátku Mistrovství světa formule 1 a popisuje prvních 20 let tohoto vývoje. Toto období je charakterizováno jako přechod předválečných vozů s motory vpředu na vozy s motory za jezdcem, které jsou charakteristické pro současnou formuli 1. Jsou zde popsány hlavní konstrukční prvky a podskupiny, které se zlepšovaly za použití nových materiálů a technologií.
Konstrukce klikových hřídelí
Tetour, Stanislav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Šopík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním provedením klikových hřídelí u spalovacích motorů a porovnáním jednotlivých konfigurací automobilových motorů. Dále se věnuje technologii výroby a povrchovým úpravám klikových hřídelí s přehledem materiálů pro dané účely. Práce popisuje příčiny nevyváženosti motoru a jejich možné vyvažování.
Řadový čtyřválcový motor sportovního vozu
Šopík, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního čtyřválcového motoru pro použití v závodech rallye s požadavkem nízké hmotnosti celé konstrukce, a to za použití vybraných pravidel kategorie Super 2000. Výpočtová část je primárně zaměřena na pevnostní kontrolu klikového hřídele a výpočtu torzního kmitání.
Měření vibrací a hluku pohonných jednotek
Gašpar, Dominik ; Zubík, Martin (oponent) ; Šopík, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá obecnými charakteristikami hluku a vibrací, jejími veličinami a zároveň i dopady na člověka samého. U pohonných jednotek je popisováno, kde jsou důležitá místa vzniku vibrací a hluku. V poslední řadě jsou popisovány měřící metody zaměřené na pohonné jednotky.
Měření vibrací a hluku pohonných jednotek
Gašpar, Dominik ; Zubík, Martin (oponent) ; Šopík, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá obecnými charakteristikami hluku a vibrací, jejími veličinami a zároveň i dopady na člověka samého. U pohonných jednotek je popisováno, kde jsou důležitá místa vzniku vibrací a hluku. V poslední řadě jsou popisovány měřící metody zaměřené na pohonné jednotky.
Konstrukce klikových hřídelí
Tetour, Stanislav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Šopík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním provedením klikových hřídelí u spalovacích motorů a porovnáním jednotlivých konfigurací automobilových motorů. Dále se věnuje technologii výroby a povrchovým úpravám klikových hřídelí s přehledem materiálů pro dané účely. Práce popisuje příčiny nevyváženosti motoru a jejich možné vyvažování.
Řadový čtyřválcový motor sportovního vozu
Šopík, Lukáš ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního čtyřválcového motoru pro použití v závodech rallye s požadavkem nízké hmotnosti celé konstrukce, a to za použití vybraných pravidel kategorie Super 2000. Výpočtová část je primárně zaměřena na pevnostní kontrolu klikového hřídele a výpočtu torzního kmitání.
Vývoj vozů Formule 1
Šopík, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem vozů formule 1 od počátku Mistrovství světa formule 1 a popisuje prvních 20 let tohoto vývoje. Toto období je charakterizováno jako přechod předválečných vozů s motory vpředu na vozy s motory za jezdcem, které jsou charakteristické pro současnou formuli 1. Jsou zde popsány hlavní konstrukční prvky a podskupiny, které se zlepšovaly za použití nových materiálů a technologií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.