Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a za využití marketingového výzkumu doložit, zda nástroje využívané festivalem United Islands jsou zvoleny vhodně či nevhodně. Teoretická část práce se věnuje vymezení pro práci podstatných pojmů a výčtu marketingových nástrojů vhodných pro propagaci hudebních produkcí. Navazující praktická část čerpá z teoretické části a z marketingového výzkumu, za jejichž pomoci vyvozuje, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro propagaci festivalu United Islands a jaká je jejich ekonomičnost a efektivita.
Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů" se zabývá marketingem a nástroji marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je představit jednotlivé marketingové nástroje a jejich použití k úspěšné propagaci kreativní kultury a potvrdit či vyvrátit vyřčené pracovní hypotézy, týkající se marketingových nástrojů. Úvodní teoretická část se věnuje vymezení souvisejících pojmů a popisu jednotlivých k tématu náležejících marketingových nástrojů. Navazující část praktická čerpá z poznatků vlastní praxe autora a definic z předchozích kapitol a uplatňuje je při popisu marketingové kampaně konkrétního uskutečněného klubového koncertu. Na příkladu tohoto koncertu je prakticky dovozeno, které z marketingových nástrojů byly použity a z jakých důvodů. Práce dokazuje, že public relations jsou nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace, a dále dokazuje, že kreativní kulturu lze efektivně propagovat bez použití černého výlepu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Simon, Marián
1 Simon, Matti
18 Šimon, Martin
2 Šimon, Michal
4 Šimon, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.