Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezidenti České republiky a jejich mediální obraz
Šimáček, Jaroslav ; Kubišová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hogenová, Anna (oponent)
Jaroslav Šimáček - Abstrakt diplomové práce Diplomová práce "Prezidenti České republiky a jejich mediální obraz" analyzuje mediální obraz prezidentů ČR Václava Havla a Václava Klause v časopise Týden. Po vymezení role prezidenta v českém politickém systému a seznámení s konkrétními hlavami státu v životopisné části se autor zabývá rolí a funkcí médií v současném světě. Objasňuje přitom způsoby mediální komunikace a vytváření mediálních obrazů. Následně zkoumá nové technologické možnosti médií a postup při obsahové analýze médií, která je vybraná jako hlavní metoda. V metodologické části autor sestavuje hypotézy, týkající se mediálního obrazu prezidentů ČR, popisuje konkrétní metody práce a charakterizuje vybrané médium. Zvoleným výzkumným obdobím je druhé funkční období obou prezidentů. V praktické části se autor snaží stanovené hypotézy dokázat nebo vyvrátit. Výzkum probíhá především v internetovém archivu časopisu Týden, který obsahuje data od roku 1994 a je poměrně přehledný. Cílem práce je vytvoření mediálního obrazu Václava Havla a Václava Klause ve vybraném médiu. Klíčová slova: prezident, Česká republika, Václav Havel, Václav Klaus, média, mediální obraz, obsahová analýza, Týden
Prezidenti České republiky a jejich mediální obraz
Šimáček, Jaroslav ; Kubišová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hogenová, Anna (oponent)
Jaroslav Šimáček - Abstrakt diplomové práce Diplomová práce "Prezidenti České republiky a jejich mediální obraz" analyzuje mediální obraz prezidentů ČR Václava Havla a Václava Klause v časopise Týden. Po vymezení role prezidenta v českém politickém systému a seznámení s konkrétními hlavami státu v životopisné části se autor zabývá rolí a funkcí médií v současném světě. Objasňuje přitom způsoby mediální komunikace a vytváření mediálních obrazů. Následně zkoumá nové technologické možnosti médií a postup při obsahové analýze médií, která je vybraná jako hlavní metoda. V metodologické části autor sestavuje hypotézy, týkající se mediálního obrazu prezidentů ČR, popisuje konkrétní metody práce a charakterizuje vybrané médium. Zvoleným výzkumným obdobím je druhé funkční období obou prezidentů. V praktické části se autor snaží stanovené hypotézy dokázat nebo vyvrátit. Výzkum probíhá především v internetovém archivu časopisu Týden, který obsahuje data od roku 1994 a je poměrně přehledný. Cílem práce je vytvoření mediálního obrazu Václava Havla a Václava Klause ve vybraném médiu. Klíčová slova: prezident, Česká republika, Václav Havel, Václav Klaus, média, mediální obraz, obsahová analýza, Týden

Viz též: podobná jména autorů
4 Šimáček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.