Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing management ve vybraném hotelu
ŠALKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Šalková, Markéta
1 ŠÁLKOVÁ, Magda
2 ŠÁLKOVÁ, Martina
5 Šálková, Michaela
1 Šálková, Michaela Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.