Žádný přesný výsledek pro Szabo, Milan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Szabo Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Low-resource Text Classification
Szabó, Adam ; Straka, Milan (vedoucí práce) ; Popel, Martin (oponent)
Cílem práce je vyhodnotit klasifikaci českého textu s malým množstvím trénovacích dat. Používáme tři datasety, z nichž dva jsou veřejně dostupné a jeden je vytvořen částečně námi. Základ tohoto datasetu tvoří smlouvy, které nám poskytla webová plat- forma Hlídač Státu. Většina dat je klasifikovaná automaticky a jen malá část ručně. Jeho charakteristickým znakem je, že obsahuje dlouhé smlouvy v českém jazyce. S navrženým modelem dosahujeme na veřejně dostupných datasetech velmi dobrých výsledků, což potvrzuje dostatečný výkon našeho modelu. Navíc jsme na těchto veřejně dostupných datasetech provedli experimentální měření zašuměných dat a různého množství dat potřeb- ných k natrénování modelu. Na datasetu smluv jsme se zaměřili na výběr správné části z jednotlivých smluv a zkoumali jsme, pomocí které části můžeme dosáhnout nejlepší výsledků. Zjistili jsme, že u datasetu, který z důvodu automatického anotování obsahuje jistou část systematických chyb, je pro klasifikaci výhodnější použít kratší, ale relevant- nější část smlouvy, než vzít ze smlouvy delší text a spoléhat se, že BERT se z toho naučí správně. 1
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.