Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkrétní společnosti z pohledu CRM
Svoboda, Mikuláš ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Jánský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vysvětlením pojmu CRM, jeho historií, vývojem a moderními trendy. Popisuje firemní postupy a jednotlivé funkce CRM. Zabývá se také jeho přínosy a teoretickou implementací ve firmě. Praktická část představuje konkrétní společnost, analyzuje její firemní procesy se zaměřením na nedostatky a jejich následnou optimalizaci. Dále zpracovává dotazníky vyplněné zaměstnanci z oddělení fakturace a obchodu a interview s vedoucími těchto oddělení. Na základě získaných poznatků je zpracováno doporučení k zavedení CRM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.