Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Panková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szmeková, Libuše (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy, a.s." se zabývá analýzou kampaně "In-karta zima 2011/2012". Teoretická část práce představuje marketing, marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Následně jsou podrobně popsány všechny formy komerčních komunikací. Praktická část nejprve popisuje akciovou společnost České dráhy, dceřiné společnosti a následně představuje její stávající formy komunikací. V další části probíhá samotná analáza kampaně. Nejprve pomocí vlastního dotazníkového šetření a poté analýzou dat poskytnutých Českými drahami. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.