Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník v km 36,65 - 30,9 včetně technologie prací
Prikner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci železniční tratě Hanušovice – Jeseník v km 26,65 – 30,9. Práce obsahuje geometrickou úpravu parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Při návrhu jsou řešeny železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci práce je navržena obnova odvodnění tratě a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Filo, Martin ; Motl, Daniel (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Počet čtyř dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena kompletní rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a je navrženo nové odvodnění stanice.
Materiály pro atypické konstrukce rámů jízdních kol
Motl, Daniel ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje materiálům na atypické rámy kol. Nejdříve krátká historie jízdních kol obecně. Poté obsahuje zadefinování pojmu atypické kolo i se čtyřmi praktickými ukázkami reálně vyrobených takovýchto kol. Dále už přechází k materiálům. Nejdříve jsou zmíněny všechny, jenž se ve světě cykloprůmyslu používají. Aby se z nich následně vybraly pro atypické rámy jen ty nejvhodnější. V závěru této práce jsou vybrané materiály rozebrány podrobněji.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 118,9-121,6 včetně technologie prací
Maixner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Stará Paka – Trutnov v km 118,9-121,6. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.