Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán
Maršálek, Tadeáš ; Konečný, Zdenko (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce s tématem „Podnikatelský plán – založení podniku se zaměřením na automatické malby“ je zpracovat takový plán, který bude sloužit jako podklad pro reálné založení podniku v rozsahu, který minimálně odpovídá této diplomové práci. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na představení malého podniku, podnikání a jednotlivých částí podnikatelského plánu, které by plán měl obsahovat v každém případě tvorby podnikatelského plánu. Samotná praktická část se pak již zabývá samotným popisem a sestavováním plánu. Tato část již vychází z reálných čísel. Jako drobný podnik je v této práci definován podnik poskytující službu „tisk na zeď“ pro především B2C zákazníky. Diplomová práce na závěr obsahuje shrnutí celého podnikatelského plánu s reálným vyhodnocením tohoto plánu a jeho uvedením do praxe.
Podnikatelský plán
Maršálek, Tadeáš ; Konečný, Zdenko (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce s tématem „Podnikatelský plán – založení podniku se zaměřením na automatické malby“ je zpracovat takový plán, který bude sloužit jako podklad pro reálné založení podniku v rozsahu, který minimálně odpovídá této diplomové práci. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na představení malého podniku, podnikání a jednotlivých částí podnikatelského plánu, které by plán měl obsahovat v každém případě tvorby podnikatelského plánu. Samotná praktická část se pak již zabývá samotným popisem a sestavováním plánu. Tato část již vychází z reálných čísel. Jako drobný podnik je v této práci definován podnik poskytující službu „tisk na zeď“ pro především B2C zákazníky. Diplomová práce na závěr obsahuje shrnutí celého podnikatelského plánu s reálným vyhodnocením tohoto plánu a jeho uvedením do praxe.
Motivy a postoje hostů ke spropitnému v hostinském zařízení
Maršálek, Tadeáš
Tématem této bakalářská práce je zkoumání hlavních faktorů a motivů, kterými jsou ovlivňováni hosté pohostinských zařízení v České republice a zároveň mají velký vliv na výši spropitného. Cílem práce je tedy odhalit, který ze zkoumaných faktorů či motivů má na hosty největší vliv. Nalezení těchto faktorů a motivů bude dosaženo za pomoci dotazníkového šetření (n=425). Výsledky tohoto výzkumu mohou poté dále sloužit jako základ vzdělávacích programů pro hotelové školy či školení personálu pohostinských zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.