Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Letecká kinematografie
Šachl, David ; Macák, Jiří (vedoucí práce) ; Smutný, Vladimír (oponent)
Diplomová práce pojednává o způsobech a možnostech natáčení ze vzduchu a to na medium film i video. Věnuje se především současným technologiím a srovnání mezi nimi. Technologie jsou : helikoptéra, modely, paraglide a rogalo, horkovzdušný balón. Důraz klade na použití pro hranou a dokumentární kinematografii.
Kameraman Miroslav Ondříček
Šnuderl, Gašper ; Šofr, Jaromír (vedoucí práce) ; Macák, Jiří (oponent)
Volné rozhovory o díle, tvorbě a životních situacích s Miroslavem Ondříčkem
Světelné atmosféry ve filmech bratří Coenů
Němec, Aleš ; Macák, Jiří (vedoucí práce) ; Smutný, Vladimír (oponent)
Světelné atmosféry a jejich role ve filmové řeči.
pohyb kamery v prostoru snímané scény
Vančura, Vojtěch ; Ondráček, Jiří (vedoucí práce) ; Macák, Jiří (oponent)
Ve své práci bych se chtěl zaměřit na prostředky umožňující pohyb kamery a na pohyb kamery jako vyjadřovací prostředek.
Pohyb kamery v prostoru snímané scény
Hubač, Jan ; Jícha, Marek (vedoucí práce) ; Macák, Jiří (oponent)
Zamyšlení nad pohybem kamery v prostoru snímané scény na základě Bergsonových tezích o pohybu. Zpracování historických souvislostí a souhrn základních pohybů kamery společně s jejich vnímáním a působením na diváka. Analýza filmu Františka Vláčila Markéta Lazarová při níž byly uplatněny získané poznatky o pohybu kamery z teoretické části.
Kameraman Igor Luther
Fairaisl, Karel ; Macák, Jiří (vedoucí práce) ; Smutný, Vladimír (oponent)
Práce a dílo kameramana Igora Luthera
Spolupráce kameramana a režiséra dokumentární a hrané režie
Páviček, Jaromír ; Macák, Jiří (vedoucí práce) ; Hynek Krämer, Kristian (oponent)
Filmové dílo je kolektivní, režisér je hlavním článkem tohoto kolektivu a spolupráce s kameramanem je nejdůležitější vazba při realizaci.
Natáčení hraných scén v reálných interierech a exterierech
László, György István ; Šofr, Jaromír (vedoucí práce) ; Macák, Jiří (oponent)
Práce se zabývá praktickým pohledem na teoretický problém. Kameraman při práci vždy čelí teoretickým problémům, a řeší je praktickým způsobem. Natáčení je čas, kdy veškerá teoretická příprava a vnitřní potřeba vyjádřit se obrazem musí být převedeny do praxe za působení nejrůznějších vnějších vlivů (časových, finančních i jiných). V následujícím textu jsem se snažil zjistit, co ?Natáčení hraných scén v reálných interiérech a exteriérech? znamenalo pro kameramana Jaromíra Šofra při natáčení filmu ?Obsluhoval jsem anglického krále? v režii Jiřího Menzela.
Světelná návaznost scén natáčených v interiéru se scénami v exteriéru
Polčák, Martin ; Smutný, Vladimír (vedoucí práce) ; Macák, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou světelné návaznosti scén natáčených v atelieru a exterieru, které na sebe bezprostředně navazují a kdy je cílem udržet mezi nimi kontinuální vztah charakterem nasvícení.
Možnosti účetnictví vedeného na počítači a specifika výběru účetního SW
Macák, Jiří ; Ďurianová, Gabriela (vedoucí práce)
Tato práce si dala za cíl shrnout většinu současných způsobů vedení účetnictví na počítači. Každá varianta je stručně charakterizována a jsou uvedeny její základní výhody a nevýhody. Dále jsou podrobně rozebrány jejich vlastnosti a kritéria, podle kterých by se podniky měly orientovat při jejich výběru a hodnocení. V další kapitole je nastíněn proces implementace včetně možných problémů, které se mohou vyskytnout. V praktické části je poté uveden konkrétní příklad implementace v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.