Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hraní videoher jako komponenta a faktor utvářející identitu
Míka, David Tomáš ; Mlynář, Jakub (vedoucí práce) ; Šubrt, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce je prozkoumat, zda má videoherní zážitek vliv na identitu. Jelikož byl vliv na identitu během vlastního praktického výzkumu potvrzen, tato práce se nadále pokouší vysvětlit, jak přesně tyto dvě proměnné - videohry a identita - navzájem korelují. Tato práce se také pokouší popsat, jak přesně se herní vliv projevuje při dopadu na identitu. Tyto popisy a vysvětlení jsou často docíleny skrze citování autentických výroků příležitostných až polo- profesionálních hráčů, získaných skrze autorsky vedené rozhovory. Hlavními tématy této práce jsou: změna identity, vnímání reality, přehled o světě a světonázor, osobní hodnoty a morální přesvědčení, silné a důležité lidské vztahy a konexe, vzpomínání a nakonec, porovnání médií. Klíčová slova: video hry, identita, Já, rozhovor, dopad a změna, vnímání světa, paměť, pohlcení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.