Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
NÁVRH INOVAČNÍCH AKTIVIT PODNIKU
Kundrát, Jakub ; Heloňová, Michaela (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce z oblasti inovací, se zaměřuje na českého výrobce Lucis, s.r.o. Společnost Lucis vyrábí technicko – designová svítidla za využití nejmodernějších technologií a zároveň klade velký důraz na kvalitní ruční zakázkovou výrobu. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy inovačních aktivit, které povedou ke zvýšení produktivity podniku Lucis a zlepšení jeho ekonomických výsledků s ohledem na zahraniční trh. Návrhy inovačních aktivit jsou předloženy na základě analýzy současného stavu podniku a na základě výzkumu spokojenosti se zákaznickým servisem.
NÁVRH INOVAČNÍCH AKTIVIT PODNIKU
Kundrát, Jakub ; Heloňová, Michaela (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce z oblasti inovací, se zaměřuje na českého výrobce Lucis, s.r.o. Společnost Lucis vyrábí technicko – designová svítidla za využití nejmodernějších technologií a zároveň klade velký důraz na kvalitní ruční zakázkovou výrobu. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy inovačních aktivit, které povedou ke zvýšení produktivity podniku Lucis a zlepšení jeho ekonomických výsledků s ohledem na zahraniční trh. Návrhy inovačních aktivit jsou předloženy na základě analýzy současného stavu podniku a na základě výzkumu spokojenosti se zákaznickým servisem.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.